hele Sørens familie bor i Nordjylland og hele min familie OG alle vores venner bor i København.
vi valgte at flytte til Fyn for 2 år siden, både for at være midt imellem og fordi jeg skulle til at læse på syddansk universitet.
nu er begge Sørens forældre døde, så vi håbede (eller jeg håbede), at vi kunne få et tættere forhold til hans søskende, der i forvejen er en del ældre end Søren (20+) ved at bo hernede, men det har absolut intet ændret. det er stadig KUN os der kører til dem. til gengæld kommer min mor så ofte hun kan herned med sin mand, selvom det er en dyr tur med broen og det hele.
nu hvor vi venter barn, kan vi begge to mærke, at vi føler os lidt alene hernede og at vi har brug for at have familie og venner meget tættere på, så vi vil gerne tilbage til Sjælland når jeg er færdig med min kandidat (med barslen oveni blir det om ca 3 år). Vi ser ikke Sørens familie mere end vi ville gøre hvis vi boede på Sjælland og skulle over med fly eller færge, til gengæld ville i have et kæmpe netværk af venner og min familie og det vil vi gerne have babyen vokser op med 
æh...jeg ved ikke om det hjælper noget. jeg kan udmærket forstå at I er splittet, det var vi også i lang lang tid 
Anmeld