hvorfor sidde ned og se fjernsyn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Milka

Tjuhl skriver:

aaaaij! det skal du ikke være nervøs for!

hm...jeg tror det blir eftermiddag..passer det for jer? du må gerne sige et tidspunkt, hvis der er noget der passer jer bedst, vi skal bare helst køre senest klokken fire, så jeg kan nå hjem og se knaldeserien på dr2 klokken 20 (aka Tudors)

ved totiden skulle pigerne gerne være stået op, så deromkring ville passe godt her bliver der også ivrigt set the tudors

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

ooo

Milka skriver:

næææ tak det blev jeg bare glad for at høre! indretningen går meeeget langsomt, har boet her i et år nu og er stadig ikke færdig. næst skal der males inde i stuen ... tænker jeg skal have en pangfarve i loftet, kunne se så fedt ud! og så ville pigerne stå og pege: "a det? a det? a det? a det?"

Det kunne da se så fedt ud med et lime farvet eller blåt loft! Bare bøtterne ikke får ondt i nakken af at kigge op på farveorgiet hele tiden

Når du er færdig der, så kan du jo lige svinge forbi Amager og gå i gang med vores lejlighed. Vil gerne lave om, men kan ikke finde ud af hvad der skal gøres.

Anmeld

14. juli 2010

Milka

Metchen skriver:

Det kunne da se så fedt ud med et lime farvet eller blåt loft! Bare bøtterne ikke får ondt i nakken af at kigge op på farveorgiet hele tiden

Når du er færdig der, så kan du jo lige svinge forbi Amager og gå i gang med vores lejlighed. Vil gerne lave om, men kan ikke finde ud af hvad der skal gøres.

tror bøtterne har ondt i nakken allerede, de fik nye loftlamper inde hos dem forleden, 3 rispapirslamper i forskellige farver der hænger i sådan en gruppe – pigerne bliver lykkelige når lamperne bliver tændt, luca står ofte og råber og peger op på dem, og så har hun luret at hun kan kravle op og dreje og trykke på lysdæmperen/kontakten, og så har hun en fest over det: tænd. sluk. tænd. sluk. tænd. sluk. tænd. sluk.tænd. sluk. tænd. sluk

Anmeld

14. juli 2010

oo

Milka skriver:

ved totiden skulle pigerne gerne være stået op, så deromkring ville passe godt her bliver der også ivrigt set the tudors

allright, totiden it is

Søren nægter overhovedet at være i underetagen når der er tudors, han kan ikke holde alle knaldescenerne ud - jeg plejer at bruge dem som toiletpauser men lige nu er Hans Matheson med (han spiller Cranmer), så jeg sidder og krydser for en knaldescene med ham

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

hvor er de altså bare kønne  

og sikke noget fantaskisk smukt hår de har.. hvis jeg sender zoey fordi tror du så ikke hun lære noget af dem.. hehe.. jeg vil os se sådan noget fint hår og ikke en skaldet baby

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

Milka skriver:

dragterne er fra føtex

synes lina også det er sjovt at stå og hamre på fjernsynsskærmen?

Indtil videre er hun så "venlig" kun at pege på skærmen og sætte fedtfingre....når vi flytter regner jeg kraftigt med at fjernsynet skal op at hænge, så det kommer uden for børnerækkevidde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.