hvorfor sidde ned og se fjernsyn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Yay,med fare for at gentage mig selv,så eeeelsker jeg bare nye bøttebillederKæft,hvor bliver de STOREMen ikke mindre dejlige at se på da.Kommer I ikke snart på ferie i Aalborg,eller hvad?Det kunne bare være alt for hyggeligt.Alexander har ferie i næste uge,såååå....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Skouboe

Hvor bliver de bare store tøserne...

Anmeld

13. juli 2010

Vingummien

Super søde som altid

Syntes de er blevet store, ser især sådan ud på billed 1

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Jeg elsker bare billeder af bøtterne, de er så dejlige.

Er også vild med den måde du har indrettet dig på, det hele virker meget harmonisk hjemme hos jer tre damer.

Anmeld

14. juli 2010

lion

Milka skriver:

...når man lige så godt kan stå op i sofaen og gøre det?

+ lidt andre billeder fra i dag

Hvor er de bare skønne.

Elsker at se billeder af dien børn.

JA det med at stå i sofaen og så falde ned er SÅ typisk. Jeg kan stadigvæk ikk få Cassandra til at lade være med det, nu falder hun ikk ned så tit mere

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

EEEELSKER billeder af dine piger!!!! De bliver så store og mere og mere dejlige at se på (hvis det da næsten kan lade sig gøre)

Anmeld

14. juli 2010

oo

jeg ææælsker det sidste billede af Bille!!

ork mand, nu ses vi snart...jeg er helt nervøs og spændt og bange for at du tror at jeg er helt vildt god til børn, for det er jeg slet ikke

(vi har forresten den samme sofa, huhuuuu )

Anmeld

14. juli 2010

Milka

Tjuhl skriver:

jeg ææælsker det sidste billede af Bille!!

ork mand, nu ses vi snart...jeg er helt nervøs og spændt og bange for at du tror at jeg er helt vildt god til børn, for det er jeg slet ikke

(vi har forresten den samme sofa, huhuuuu )

aha!! trine! tænkte nok at du ville miste dit ørneblik med graviditeten! den eneste grund til at jeg satte billede nummer 3 ind (af bille's ryg) var så at du kunne skynde dig at kommentere på at der står en kasse ude til venstre i billedet hvor der står BABY JUHL på

Anmeld

14. juli 2010

Milka

Metchen skriver:

Jeg elsker bare billeder af bøtterne, de er så dejlige.

Er også vild med den måde du har indrettet dig på, det hele virker meget harmonisk hjemme hos jer tre damer.

næææ tak det blev jeg bare glad for at høre! indretningen går meeeget langsomt, har boet her i et år nu og er stadig ikke færdig. næst skal der males inde i stuen ... tænker jeg skal have en pangfarve i loftet, kunne se så fedt ud! og så ville pigerne stå og pege: "a det? a det? a det? a det?"

Anmeld

14. juli 2010

Karo

De to tøser bliver da også bare kønnere og kønnere

Og sikke nogle bisser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.