SÅ skal jeg da LOVE for at kvalmen kom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Bette81

Vil bare lige sige at jeg har haft det på fuldstændig samme måde.. Bare jeg også havde vildt ondt i maven. Følte lidt som en omgang influenza, men det var det selvfølgelig ikke. I uge 8 og 9 havde jeg det vildt skidt, men er lige gået ind i uge 10 i denne uge, og har det meget bedre. Jeg har stadig lidt kvalme indimellem, men jeg kan klare den på sunlolly, nektariner og tomater.. og så har jeg bare fået et fettich for saltede ting, men det har altsammen hjulpet. Specielt nekarinerne er gode, sådan lidt syrlige og friske. Hvis jeg er lige ved at få de der opkast agtige fornemmelser skynder jeg mig bare at kyle en nektarin i munden, så er det væk.. Et par aftener inden jeg er gået i seng har jeg taget et æble i både med i seng, så kan der lige ryge et par både ned inden jeg falder i søvn plus det tager morgenkvalmen at spise et par både inden jeg står op..

Jeg kan også mærke det forsvinder hvis jeg tænker på noget andet og har lidt travlt, så glemmer jeg lidt jeg har kvalme og så undgår jeg bare at trække vejret når jeg fx åbner opvaskemaskinen, køleskabet eller andre steder hvor det lugter af et eller andet.. Det hjælper!

Sådan lige mine fif.. Kunne heller ikke overskue 7 mdr. med kvalme, men håber jeg er på rette vej nu Pøj pøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Maria-s

Mange tak for dine råd og erfaringer, tror jeg fluks skal have fat i et par kilo nektariner, den lyder ikke dårlig overhovedet. Og sunlolly's

På arbejdet køre vi sommermad disse uger hvilket betyder salatbar og grillkød praktisk talt hver eneste ene dag. Jeg plejer at elske sådan noget mad, men nu bare TANKEN om den salatbar med stank af grillkød over det hele får det til at vende sig i min mave lige nu. Men en gang nektariner og vandmelon med på arb vil nok hjælpe på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.