Hold da op jeg har haft kvalme her de sidste 2 dage. Jeg kaster ikke op (det er noget min krop har rigtig svært ved) men der er bræk reflekser der slår til en gang i mellem og jeg føler den ligger på vippen HELE tiden og den er der bare non-stop. Fra jeg vågner og mere eller mindre til jeg går i seng/ sover. Det er helt ulideligt at være på arbejde, sidder bare utålmodigt og tænker; skal jeg gå ud og kaste op nu? eller nu? eller hva med nu?? småspiser hele tiden knækbrød for at prøve at dæmpe kvalmen.
Har det ligesom om jeg har kørt 2 timer for lang tid i karussel eller som når man kommer hjem efter en bytur og egentlig er ved at blive ædrug igen og man får kvalme af at se fjernsyn. (Føler nemlig at selv fjernsynets billeder og lyd giver mig kvalme fordi det på en eller anden måde irretere min balancenerve??).
Turen hjem som passager i bil og køretid på 20 min. er ueeeeendelig lang, sidder bare, "ikke nu, ikke nu, iiiiikke nu...!". Skal snart til lønforhandling og der er bare ikke nogen der må vide at jeg er gravid. Vil i det hele taget gerne skjule det til minimum uge 12.... Jeg er nu i uge 7... (6+3)
Mine bryster er som bylder og jeg tager mig selv i at vrisse af vores dejlige hunde, når de kommer til at sætte en albue lige det "aller farligste sted" MINE ØMME, ØMME BRYSTER!...
og min følsomme næse fanger meget deres hundeånde som får det til at dreje 1½ omgang i maven..
Jeg er jo egentlig glad på den måde at jeg ser kvalmen som et godt tegn, men NEJ hvor er jeg da bare ynkelig!... Kan slet ikke overskue hvis det her skal stå på i flere uger.. Jeg er fuldstændig drænet for energi og tænker bare f****kk... det er kun onsdag i morgen? jeg overlever ikke til weekenden....

Har bare lyst til at melde mig syg og blive under dynen til det fortager sig... (af de rigtige grunde self.)
Sorry med alt det BROK, men havde lige brug for at pyldre lidt. det må man godt engang imellem...

Hvor lang tid havde i kvalme?
Anmeld