Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

Doktor Doolittle

Kære Ano

Jeg forstår udmærket dine tanker, det er ikke nemt.
Jeg taler desværre af erfaring når jeg skriver, at INGEN vil takke dig for at spille helt og fortsætte på job nu i stedet for at blive sygemeldt, især ikke dit ufødte barn.
Dengang jeg var gravid med Theodor fik jeg for højt blodtryk nogle gange men fortsatte på job alligevel. Pludselig fødte jeg 6 uger for tidligt med akut svangerskabsforgiftning 8( Det var ikke noget nemt forløb, og jeg var stadig noget flad da jeg mødte efter barsel.
Med William var jeg sygemeldt de sidste 3 måneder af graviditeten med GOD samvittighed, og han blev født til tiden :))

Jeg synes du skal sygemelde dig med god samvittighed :) På den måde kommer du mere stærkt tilbage efter barsel, fordi alt sikkert kommer til at gå super godt :D Og... prøv at nyde at være sygemeldt, fokuser på at du rigtig kan geare ned før der kommer en guldklump i huset (L)

(H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Godaften igen tusind tak for alle jeres søde svar nu har jeg så fået dommen og er blevet sygemeldt og det var ikke alle der tog det lige pænt:'( øv øv så har det ikke særlig godt lige idag.

Anmeld

27. juni 2008

Christinahr

Der kommer lige et (H) herfra.

Men igen, se det på den lyde side :-)

Anmeld

27. juni 2008

Anonym trådstarter

Tak for knuset det varmer og jeg prøver:S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.