Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Anonym trådstarter

Ved ikke hvordan jeg skal skrive dette imorgen skal jeg til lægen og have afvide om jeg skal sygemeldes er gravid i 19 uge og har en begynende bækkenløsning men er død nervøs fordi jeg er startet på et nyt job de tog det pænt at jeg var blevet gravid men jeg har kun lige været ansat i 3 mrd her den 1/7 også skal jeg måske sygemeldes :(

Også er min dårlige samvittighed ved at æde mig op da det ikke kun går ud over mig at jeg bliver sygemeldt men mange andre menesker og børn og det har jeg det meget dårligt med mit spørgsmål til jer er så hvad syntes i er bedst at jeg lader mig sygemelde også tænker på migselv og mit ufødte barn eller skal jeg tænke mere på de andre er sådan i tvil og håber nogle kan hjælpe mig og forstå det jeg har skrevet :$

Jeg har valgt at være ano fordi jeg måske selv syntes at det er lidt fjollede spørgsmål syntes bare det er så svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Pia.

Der er da ingen tvivl og det tror jeg også godt du ved... Du skal selvfølgelig tænke på dig selv og dit barn.

Kan godt forstå du gør dig de tanker, men det må din arbejdsplads bare tage med og er faktisk sikker på de forstår....

Pøj Pøj hos lægen....

Knus og tanker fra Pia.(H)

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Jeg tror egentlig godt selv du ved hvad der er bedst ;)

Selvom man er ved at blive ædt op af dårlig samvittighed overfor ens job, er det bare ikke altid så nemt at give slip.

Men igen - Der er ingen der vil takke dig hvis der "skete" dig eller dit ufødte barn noget.

Tænk på dig selv!!
Der er ingen andre til at gøre det for dig.

Og trust me - Giv det 3 dages sygemelding, så skal det nok gå over ;)

Held og lykke med det hele :D

Anmeld

26. juni 2008

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar ja måske ved jeg godt hvad der er bedst syntes bare stadig at det er svært da jeg tænker meget på dem det kommer til at gå ud over...
Og det med 3 dage tror jeg bestemt ikke da jeg har prøvet det før og var sygemeldt dengang i 8 mrd og det gjorde ondt og var frygteligt tak for jeres tanker håber jeg kan kvæle min dårlige samvittighed når jeg hører lægens svar imorgen...

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar ja måske ved jeg godt hvad der er bedst syntes bare stadig at det er svært da jeg tænker meget på dem det kommer til at gå ud over...
Og det med 3 dage tror jeg bestemt ikke da jeg har prøvet det før og var sygemeldt dengang i 8 mrd og det gjorde ondt og var frygteligt tak for jeres tanker håber jeg kan kvæle min dårlige samvittighed når jeg hører lægens svar imorgen...

Det skal nok gå det hele.... det vigtigste er at du passer på dig selv...

håber lige du skriver til os efter lægebesøget i morgen...

Knus Pia(H)

Anmeld

26. juni 2008

Christinahr

Nu ved jeg ikke hvordan hele situationen er, men har hørt om enkelte hvor de gik en del ned i timer, måske en mulighed?

Men ellers ja man skal tænke på sig selv.

Anmeld

26. juni 2008

Anonym trådstarter

Tak igen og skal nok skrive og det med at gå ned i tid duer ikke på mit job det kan simpelhen ikke lade sig gøre ellrs en god ide......

(H)

Anmeld

26. juni 2008

Christinahr

øv øv, men du skal jo også se det på den lyse side, hvis du skal gå hjemme.

En afslappende sommer i haven, masser af tid til at forberede til den lille kommer mm :-)

Anmeld

27. juni 2008

Loggidut

jeg har stået i lidt den samme situation....

jeg opdagede meget sent jeg var gravid, fordi jeg blødte samtidig med.
Jeg havde taget fri til at gå til tandlægen, men måtte en tur op til lægen i stedet for, og hun sygemeldte mig lige med det samme.

Det var så forfærdeligt for mig at skulle ringe på arbejdspladsen og sige jeg ikke kom i løbet af det næste år, og jeg skulle ringe med det samme, for man skal jo melde det til sin arbejdsgiver mindst 3 måneder før forventet fødsel...og jeg var faktisk ret sent ude...

men de tog det pænt, og nu skal jeg snart tilbage igen...her om en månede...og den dårlige samvittighed nager stadig...det er lidt som om man føler sig udenfor...når man bare er gået på den måde...

men mit barn var vigtigst, havde jeg ikke lagt mig, havde vi ikke haft hende i dag.

du skal self. tænke på dig selv og barnet...og med en sygemelding på hånden kan de slet ikke sige en disse!

Anmeld

27. juni 2008

Heidi.

Hej Ano:)

Jeg ved præcist hvordan du har det. Jeg gik selv sygemeldt fra 6 uge og resten graviditeten.
Men i sådanne en situation som den du er i, er man nød til at være en lille smule egoistisk.

Du skal passe på dig selv, bækkenløsning er ikke noget man skal ignorere.

Jeg håber du får det bedre, og at din arbejdsplads er forstående.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.