Sutter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Mette.

.. Og endnu et spørgsmål. Hvor ofte skolder i sutterne til jeres små? Jeg skylder selvfølgelig sutten flere gange dagligt. Men hvor ofte er det nødvendigt de bliver kogt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Margorie

Vi skoldede dem hver dag indtil S var 12 mdr ca..

Anmeld

13. juli 2010

Koen.

Ved ikke hvor ofte de SKAL skoldes, men vi skolder dem 1 gang om dagen

Anmeld

13. juli 2010

Mette.

Okay, her bliver de kun skoldet hver 2-3 dag.. Jeg synes ikke rigtigt jeg har hørt eller læst mig til hvad man SKAL.. Men det tyder da på hver dag er en god ide så

Anmeld

13. juli 2010

Sisley

Hver dag - og  vasker dem først med opvaskemiddel og skrubber dem derefter med salt. Gør I også det?

Anmeld

13. juli 2010

Koen.

Sisley skriver:

Hver dag - og  vasker dem først med opvaskemiddel og skrubber dem derefter med salt. Gør I også det?

Vasker dem ikke med sæbe, men skrubber dem grundigt med groft salt for at fjerne evt. mælkerester

Anmeld

13. juli 2010

Davidsen87

Jeg skoder min datters en gang om dagen.

Syntes dog jeg har hørt/læst at man ik må bruge opvaskemiddel til sutterne.

Anmeld

14. juli 2010

Mette.

Tak for svar piger jeg vidste ikke man skulle gnubbe sutten i salt for eventuelle mælkerester, så det var jo godt jeg spurgte..

Anmeld

14. juli 2010

Maddox

Da han var helt lille skoldede jeg sutter hver dag.. Nu gør jeg det kun én gang om ugen ca.

Vi har så mange sutter, at han hver dag kan få en "frisk-skoldet" en (han bruger kun sut, når han sover) og når alle sutter, så har været i brug, skolder vi igen

Anmeld

14. juli 2010

MariaJ

Nu går det så op for mig at vi åbentbart har helt vildt dårlig suttehygiejne her hjemme. Jeg skolder dem slet ikke så tit. Skyller hvis de har været på gulvet, men skolder dem alle sammen engang imellem (nok ikke engang en gang om ugen), og det med saltet har jeg aldrig hørt om. Skal man virkelig være så grundig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.