Celina's nye læring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Barbamama

Ej hvor sejt!!!! TIllykke med det

Og jeg kan godt forstå du har visket i det. Der er sgu mange syge mennesker derude. Jeg har også bevidst valgt ikke at lægge billeder ind hvor hun er i bad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Ida.

Næææ har du visket i det...jeg troede da bare hun så sådan ud fra naturens side ...ej det er dårlig humor

Hun er DYGTIG! Og hun kommer til at gå før Lina...jeg ved det bare men Lina øver sig nu også i at stå, men hun rejser sig ikke selv...endnu da...kan være jeg skal vise hende billederne af Celina

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Metchen skriver:

Hvor er hun bare dygtig!

Og lige som en lille sidenote, så ligner hun jo bare mere og mere Bianca for hver dag der går. Synes det er så tydeligt med Bianca og Celina, og også med Annika og Lina at de er søstre. Det kan man vist ikke være i tvivl om.

Jeg tror tit, at man som mor der ser sine børn hver eneste dag, kan have sværrere ved SELV at se det.

Men det er skægt du siger det, for jeg så jo netop Ida, Annika og Lina i søndags, hvor jeg også sagde til Ida, at jeg syntes, at ligheden på Annika og Lina bare er blevet meget tydligere end før, og at de efterhånden ligner hinanden mere og mere   Så det er vi helt enige om.

Og selvom jeg godt kan have en smule svært ved selv at se det engang imellem, så tror jeg nu alligevel at du har ret også, når du siger, at ligheden er voksende på Bianca og Celina 

Tak for rosen, og de søde ord.
Jeg glæder mig til en dag, at kunne kommentere en masse på baby-Metchen

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

lion skriver:

Hvor er hun bare super dygtig. Kan godt forstå du er stolt.

Hvor ligner hun sin søster lige så smuk

Taaak

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Ej hvor sejt!!!! TIllykke med det

Og jeg kan godt forstå du har visket i det. Der er sgu mange syge mennesker derude. Jeg har også bevidst valgt ikke at lægge billeder ind hvor hun er i bad.

Det er en skam, at noget SÅ uskyldigt, kan blive så "farligt" på nettet.

Men det er nødvendigt, at dække af for alt der bare tangerer nøgenhed!
Jeg ville HADE hvis en syg stodder ku fornøje sig over at se mine børn 

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Næææ har du visket i det...jeg troede da bare hun så sådan ud fra naturens side ...ej det er dårlig humor

Hun er DYGTIG! Og hun kommer til at gå før Lina...jeg ved det bare men Lina øver sig nu også i at stå, men hun rejser sig ikke selv...endnu da...kan være jeg skal vise hende billederne af Celina

Ja da, hun ser bare sådan lidt sløret ud i det område. Meget praktisk, når man skal vaske rent  ...eller noget   Hehe.

Lina kan jo stadig sagtens begynde at gå, før Celina. For selvom der sker noget lige nu, så kan det også sagtens "gå i stå" for en tid igen.
Jeg tror da, at Lina er ved at gøre klar til at lave et nyt lærings-ryk nu her ovenpå sit tigerspring. Og ellers er det også r¤u-ligemeget, for det skal nok komme før eller siden. Og Celina har stadig et godt stykke vej til at GÅ uden støtte.

I hendes mødregruppe er der et par drenge, som er en hel måned yngre end hende, og de kan gå  ....Celina og den ældste dreng i gruppen (der er kun drenge, udover Celina) er de eneste nu, der ikke kan.
Til gengæld kan de gående drenge ikke sige så mange ord som Celina.
Så deres fokus ligger jo bare forskelligt på forskellige tidspunkter.
Men de får jo allesammen lært det hele - med tiden!
...Så pyt med at de andre er hurtigere end hende lige nu.

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Ja da, hun ser bare sådan lidt sløret ud i det område. Meget praktisk, når man skal vaske rent  ...eller noget   Hehe.

Lina kan jo stadig sagtens begynde at gå, før Celina. For selvom der sker noget lige nu, så kan det også sagtens "gå i stå" for en tid igen.
Jeg tror da, at Lina er ved at gøre klar til at lave et nyt lærings-ryk nu her ovenpå sit tigerspring. Og ellers er det også r¤u-ligemeget, for det skal nok komme før eller siden. Og Celina har stadig et godt stykke vej til at GÅ uden støtte.

I hendes mødregruppe er der et par drenge, som er en hel måned yngre end hende, og de kan gå  ....Celina og den ældste dreng i gruppen (der er kun drenge, udover Celina) er de eneste nu, der ikke kan.
Til gengæld kan de gående drenge ikke sige så mange ord som Celina.
Så deres fokus ligger jo bare forskelligt på forskellige tidspunkter.
Men de får jo allesammen lært det hele - med tiden!
...Så pyt med at de andre er hurtigere end hende lige nu.

Det er nu ikke fordi jeg har travlt eller er bekymret på nogen måde - selvfølgelig skal det nok komme vores piger er jo bare sprog-genier i stedet   der er også flere i Linas mødregruppe, der kan gå, men hun er helt klart den, der er allerlængst sprogligt...den ene dreng har to hunde som "storesøster" og han har vist bestemt sig for at lære at snakke med dem førend med sin medmennesker - for han lyder fuldstændig som en hund han har dog fundet ud af, at han skal gå på to ben og ikke fire

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Det er en skam, at noget SÅ uskyldigt, kan blive så "farligt" på nettet.

Men det er nødvendigt, at dække af for alt der bare tangerer nøgenhed!
Jeg ville HADE hvis en syg stodder ku fornøje sig over at se mine børn 

ja fy for helvede

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Ja, igår rejste hun sig pludseligt selv op og stå.

Idag har hun taget sine første spæde skridt uden støtte.

NUII, det går altså hurtigt, når først de lige opdager fidusen
Inden længe fiser Celina rundt over det hele, og Bianca skal starte i børnehave.
Shiiiit manner, nu må jeg se, om jeg efterhånden kan følge med!

Jeg smider lige et par billeder mere ind i tråden senere i aften, når pigerne er puttet ......Nu skal vi have PIZZA   

Anmeld

14. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja, igår rejste hun sig pludseligt selv op og stå.

Idag har hun taget sine første spæde skridt uden støtte.

NUII, det går altså hurtigt, når først de lige opdager fidusen
Inden længe fiser Celina rundt over det hele, og Bianca skal starte i børnehave.
Shiiiit manner, nu må jeg se, om jeg efterhånden kan følge med!

Jeg smider lige et par billeder mere ind i tråden senere i aften, når pigerne er puttet ......Nu skal vi have PIZZA   

Nøøøjjj!!! nu har hun da vist fanget ideen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.