Celina's nye læring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

JustAnotherName

Da vi havde NS-træf i forgårs, stod Celina i få sekunder uden at holde ved. Det er første gang, at det er sket uden at være et ubevidst "uheld" fra Celina's side.

Men allerede nu, 2 dage senere, rejste hun sig pludselig SELV op, og stod i ca. 8 sekunder, inden hun satte sig ned igen. Og hun blev ved, så jeg fik det også på videoklip

Det er da helt vildt, så hurtigt dét lige er gået.
Godt nok er der stadig et stykke derfra, og så til at kunne gå selv.
Men hun øver sig!! Og hun går med kun ganske lidt støtte fra en finger - og ja, kan nu selv rejse sig op og stå i et kort øjeblik.

Og alt imens hun vokser helt utrolig meget i centimeter og gram, og lærer at stå og øver sig i at gå .....ja, så er hun også i fuld sving med at kopiere ord og sige os efter munden. Ordene er ikke rigtigt udtalte endnu, men ordlydende er ikke til at tage fejl af ....man kan sagtens høre, når hun gentager, at hun siger det samme.

Der sker bare helt utrolig meget med hende, på ufattelig kort tid.
Jeg havde bare lige brug for at være stolt og dele det med nogen 

PS : Jeg har "visket ud" i hendes ble-fri område, så det er anvendeligt til netbrug - For man ved jo aldrig hvilke syge mennesker der måtte kunne kigge med, som kunne finde "glæde i" at se noget så uskyldigt...!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

TbCp

Ajj hvor er hun god!!!

Og så var jeg endda en af de første der så hende stå alene første gang

Anmeld

13. juli 2010

Vingummien

Hvor er hun bare super dygtig, og super sød

Du må herop noget mere, så hun kan lære nogle ting

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

FLOT!!!! Smuk OG dygtig - kan det blive bedre? Jeg kan godt forstå du er pavestolt!!!

Anmeld

13. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Ajj hvor er hun god!!!

Og så var jeg endda en af de første der så hende stå alene første gang

Yep, hele vejen fra Oooo-nse .....og så blev du blandt de første der så hende stå for ALLERFØRSTE gang

Måske det var lidt af den fynske aura, der gjorde det endelige udslag  

Anmeld

13. juli 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Hvor er hun bare super dygtig, og super sød

Du må herop noget mere, så hun kan lære nogle ting

Tak - ja, er hun ikke

Tjaah måske. Det kan da ihvertfald ikke skade. Og legepladsen var da bare alletiders til vores børns størrelser. Det var kun mor-her, der syntes "underlaget" (alle de småsten) var skiiii træls at få i sandalerne ....hehe.

Anmeld

13. juli 2010

JustAnotherName

Rosa skriver:

FLOT!!!! Smuk OG dygtig - kan det blive bedre? Jeg kan godt forstå du er pavestolt!!!

Tak Monica, hvor er du sød. Og du har da i allerhøjeste grad også selv god grund til moder-stolthed med ham den lille Jonathan. Han er skismer også bare en tand for cute!

Jeg har lige et side-spørgsmål - Jeg har bemærket at langt de fleste herinde kalder dig Rosa, (nok pga. dit profilnavn), men du har da ikke fået navneskifte eller noget, vel? ....Blev bare lige næsten helt lidt, en smule i tvivl   

Anmeld

13. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Tak - ja, er hun ikke

Tjaah måske. Det kan da ihvertfald ikke skade. Og legepladsen var da bare alletiders til vores børns størrelser. Det var kun mor-her, der syntes "underlaget" (alle de småsten) var skiiii træls at få i sandalerne ....hehe.

Nej jeg hader dem også

Ja, super dejligt. I må komme en dag

Anmeld

14. juli 2010

ooo

Hvor er hun bare dygtig!

Og lige som en lille sidenote, så ligner hun jo bare mere og mere Bianca for hver dag der går. Synes det er så tydeligt med Bianca og Celina, og også med Annika og Lina at de er søstre. Det kan man vist ikke være i tvivl om.

Anmeld

14. juli 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Da vi havde NS-træf i forgårs, stod Celina i få sekunder uden at holde ved. Det er første gang, at det er sket uden at være et ubevidst "uheld" fra Celina's side.

Men allerede nu, 2 dage senere, rejste hun sig pludselig SELV op, og stod i ca. 8 sekunder, inden hun satte sig ned igen. Og hun blev ved, så jeg fik det også på videoklip

Det er da helt vildt, så hurtigt dét lige er gået.
Godt nok er der stadig et stykke derfra, og så til at kunne gå selv.
Men hun øver sig!! Og hun går med kun ganske lidt støtte fra en finger - og ja, kan nu selv rejse sig op og stå i et kort øjeblik.

Og alt imens hun vokser helt utrolig meget i centimeter og gram, og lærer at stå og øver sig i at gå .....ja, så er hun også i fuld sving med at kopiere ord og sige os efter munden. Ordene er ikke rigtigt udtalte endnu, men ordlydende er ikke til at tage fejl af ....man kan sagtens høre, når hun gentager, at hun siger det samme.

Der sker bare helt utrolig meget med hende, på ufattelig kort tid.
Jeg havde bare lige brug for at være stolt og dele det med nogen 

PS : Jeg har "visket ud" i hendes ble-fri område, så det er anvendeligt til netbrug - For man ved jo aldrig hvilke syge mennesker der måtte kunne kigge med, som kunne finde "glæde i" at se noget så uskyldigt...!!

Hvor er hun bare super dygtig. Kan godt forstå du er stolt.

Hvor ligner hun sin søster lige så smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.