? Til jer der bruger Tampax/OB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.049 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg har aldrig rigtig brugt nogen af delene, men overvejer det nu da jeg faktisk syntes det er ulækkert med det blod der kommer ud når jeg har mens..

Men jeg aner ikke om der er nogen der er bedre end andre, osv.. Hvad siger I..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Anonym

Jeg kan godt følge dig i at det kan være ulækkert med bind, det er også derfor at jeg bruger tamponer.

Jeg synes dog det er en smagssag, hvilke man bedst kan lide. Lidt om Nokia eller Sony Ericsson er bedst

Jeg har brugt begge mærker, og jeg må sige at min favorit er OB, da de holder bedre/suger bedre. Men prøv dig frem. Du kan sikkert bestille nogle prøvepakker på internettet

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

Jeg bruger ikke så meget disse. Men OB syntes ja er meget gode. Bare husk hvis ikke du har brugt disse før de skal skiftes ofte. Jeg ville ikke bruge dem om natten heller

Knus Enayia

Anmeld

13. juli 2010

Anonym

Jeg har brugt begge, men fik svamp af både dem og almindelige bind, og det er ikke sjovt at få svamp hver måned skal jeg lige hilse of sige

Men så købte jeg for et par år siden en Diva Cup (ca 350,-) og jeg har ikke rørt bind, ob eller tamponer siden, dejligt! den er 100% ren silikone og derfor ikke fyldt med parfumer, kunststoffer eller noget andet...

Bare et lille alternativ herfra, hvis du søger bredt efter nye ting 

Held og lykke med det

Anmeld

13. juli 2010

karina1980

det er virkelig en smagssag, altså jeg holder mig til tampax og ob, da de billige virkelig er billige og meget dårligere i kvalitet.

skal jeg vælge en fram for en anden vælger jeg altid ob, synes de er mere behagelige at indføre, nemmere at mærke hvornår det er skiftetid også holder de lidt længere, men der er ikke meget forskel på ob og tampax, det er kun en smule

jeg har brugt tampax siden jeg var 14 og har aldrig haft problemer med dem, undtagen dog efter fødsel

Anmeld

13. juli 2010

FrkT

Ja jeg taler vist mod strømmen, men jeg synes altså de billige fra fx Coop, Aldi osv. er nøjagtigt ligeså gode som Tampax. Til gengæld synes jeg OB er virkelig dårlige, de er ubehagelige at have oppe, og man skal skifte dem meget oftere.

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Ja jeg taler vist mod strømmen, men jeg synes altså de billige fra fx Coop, Aldi osv. er nøjagtigt ligeså gode som Tampax. Til gengæld synes jeg OB er virkelig dårlige, de er ubehagelige at have oppe, og man skal skifte dem meget oftere.

Kunne ikke være mere enig, søde Thilde!

Anmeld

13. juli 2010

FrkT

kitty skriver:

Kunne ikke være mere enig, søde Thilde!

Anmeld

13. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

Jeg har aldrig rigtig brugt nogen af delene, men overvejer det nu da jeg faktisk syntes det er ulækkert med det blod der kommer ud når jeg har mens..

Men jeg aner ikke om der er nogen der er bedre end andre, osv.. Hvad siger I..

Hejsa

Jeg har altid brugt Tampax - jeg forsøgte med OB for MANGE år siden (lige da jeg først begyndte med tamponer) men dengang fandtes de ikke med indføringshylster og det var slet ikke mig...! Jeg ved ikke, hvordan OB er i dag, men jeg har lige siden brugt Tampax - jeg har forskellige slags (størrelse) liggende, da jeg ikke synes det er nødvendigt med samme sugevne igennem hele perioden

Anmeld

13. juli 2010

Anonym

FrkT skriver:

Helt enig..

Jeg bruger dog både bind og tamponer i de første dage af min mens ellers bløder jeg igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.