8 uger tilbage-hvilke tanker døjer i med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har 8 uger tilbage... Ligenu nyder jeg at vi har ferie alle sammen. Når de 3 uger er gået, så skal jeg til at bygge rede, lave værelse til Idun og soveværelse og få tingene i orden til lillesøster kommer.

Men ligenu, så nyder jeg bare at vi kan være sammen og lave ferie-agtige ting alle tre

- Derudover vil jeg meget gerne have at hun skal bevæge sig hele tiden og heldigvis har jeg fundet tricks der lige kan give mor et puf, når hun bliver bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

3xM

noname skriver:

Gider ikke rigtig være gravid mere så ve støv modtages gerne

He he he he, jeg sad i haven igår, havde fundet et sted med lidt vind og skygge... Nogle naboer kom gående forbi og kiggede på mig og spurgte hvad jeg lavede... jeg svarede " Jeg sidder og venter på veer"

De så helt forkerte ud i hovederne... men jeg synes nu selv jeg var sjov, for helt ærligt, det er jo det jeg gør, når jeg er så tæt på terminen...

HA HA HA hvor var den god, fantastisk

Anmeld

13. juli 2010

3xM

Zafir skriver:

Jeg har 8 uger tilbage... Ligenu nyder jeg at vi har ferie alle sammen. Når de 3 uger er gået, så skal jeg til at bygge rede, lave værelse til Idun og soveværelse og få tingene i orden til lillesøster kommer.

Men ligenu, så nyder jeg bare at vi kan være sammen og lave ferie-agtige ting alle tre

- Derudover vil jeg meget gerne have at hun skal bevæge sig hele tiden og heldigvis har jeg fundet tricks der lige kan give mor et puf, når hun bliver bekymret

ihh hvilket tricks er det ? her er det nemlig at ligge sig ned, men så falder jeg altid i søvn ....

og god ferie, den nyder vi også i sommerhus i øjeblikket

Anmeld

13. juli 2010

NoName

Splejs skriver:

hihi kunne lige se det for mig,

dig sidde og vente på veer(;

tror også jeg ville se lidt underligt ud i hovedet hvis min nabo sad og ventet på veer(;

men vee storn sendt afsted til dig(;***************************

Held og lykke med den kommende fødsel(;

he he takker, hermed grebet

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

ihh hvilket tricks er det ? her er det nemlig at ligge sig ned, men så falder jeg altid i søvn ....

og god ferie, den nyder vi også i sommerhus i øjeblikket

HVis jeg ligger mig ned på siden, så har hun god plads også ruller hun rundt Der går som regel kun et par minutter, så er hun igang

Anmeld

13. juli 2010

3xM

Zafir skriver:

HVis jeg ligger mig ned på siden, så har hun god plads også ruller hun rundt Der går som regel kun et par minutter, så er hun igang

må bestemt prøve...

men indtil videre er det is der vækker ham ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.