8 uger tilbage-hvilke tanker døjer i med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

3xM

er lidt nysgerrig

jeg har 8 uger tilbage af gravi. nu og er på en gang både skræmt over kommende fødsel, slet ikke mental parat og rede bygger genet er helt oppe at ringe...

sammentidig er jeg begyndt at være SÅ nysgerrig over at skal se ham og han ligner sin bror og hvordan han er...

hvad med jer andre ???

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

kimfrit

jeg har 2 uger tilbage, og jeg synes lige pludselig alt tiden er forsvundet, og føler mig lige pludselig slet ikke klar til hun kommer

Jeg tænker hele tiden på om fødslen er gået igang eller snart gør det, det helt vild mærkeligt at være så tæt på. Men jeg glæder mig utroligt meget.

Håber alt får som det skal

Anmeld

13. juli 2010

3xM

kimfrit skriver:

jeg har 2 uger tilbage, og jeg synes lige pludselig alt tiden er forsvundet, og føler mig lige pludselig slet ikke klar til hun kommer

Jeg tænker hele tiden på om fødslen er gået igang eller snart gør det, det helt vild mærkeligt at være så tæt på. Men jeg glæder mig utroligt meget.

Håber alt får som det skal

uhhh kan slet ikke huske tankerne fra første gang ( 6 år siden) men kan sagtens forstå hvis de begyndende tanker bliver forstærket op til fødsel og med kun 2 uger så kan det jo være hvornår det skal være nu

Anmeld

13. juli 2010

Alberts/

hmm ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare hihi

jeg er idag 32+2 og har siden uge 30 tror jeg, været så "bange" for fødslen gik i gang. har tænkt "hva var det" hver gang jeg fik et lille prik i siden.

jeg er somsådan faktisk slet ikke bange for fødslen, altså det med smerterne osv, men er så skide bange for at ende i KS.

men føler faktisk jeg har alt på plads hjemme, selvom jeg ikke helt har, mangler stadig lidt små ting, men har næsten alt parat her hjemme, til den bettes ankomst.

men syns tidene er gået enormt stærkt, og føler der kan ske noget når som helst, (selvom det jo er for tideligt endnu) kunne faktisk godt bruge et par uger mere føler mig, men på den anden side vil jeg gerne se den bette(;

har så mange "både og" tanker hvis du forstår(;

Anmeld

13. juli 2010

kimfrit

mariaogmarcus skriver:

uhhh kan slet ikke huske tankerne fra første gang ( 6 år siden) men kan sagtens forstå hvis de begyndende tanker bliver forstærket op til fødsel og med kun 2 uger så kan det jo være hvornår det skal være nu

Præcis..... Det er altså bare helt vild spændende det hele!

Jeg har ikke pakket fødsels taske endnu, jeg aner slet ikke hvad jeg skal have med nemlig. Og skal også have hente vugge og barnevogn hos mine forældre, og tiden flyer bare afsted

Manden er lige gået igang med at ordne de sidste ting som skal sættes op og laves, så jeg kan få sat bleer på plads osv.

Tænk man har bare haft så lang tid til det, selvfølgelig vælger man "sidste øjeblik"

Anmeld

13. juli 2010

3xM

kimfrit skriver:

Præcis..... Det er altså bare helt vild spændende det hele!

Jeg har ikke pakket fødsels taske endnu, jeg aner slet ikke hvad jeg skal have med nemlig. Og skal også have hente vugge og barnevogn hos mine forældre, og tiden flyer bare afsted

Manden er lige gået igang med at ordne de sidste ting som skal sættes op og laves, så jeg kan få sat bleer på plads osv.

Tænk man har bare haft så lang tid til det, selvfølgelig vælger man "sidste øjeblik"

HA HA HA HA det kan jeg sagtens følge dig i, havde ved marcus pakket den laaangt tid o forvejen og denne gang har jeg bare masser af tid føler jeg...

så ender nok som dig at 2 uger inden har jeg endnu ikke pakket...ha ha ha

Anmeld

13. juli 2010

NoName

mariaogmarcus skriver:

er lidt nysgerrig

jeg har 8 uger tilbage af gravi. nu og er på en gang både skræmt over kommende fødsel, slet ikke mental parat og rede bygger genet er helt oppe at ringe...

sammentidig er jeg begyndt at være SÅ nysgerrig over at skal se ham og han ligner sin bror og hvordan han er...

hvad med jer andre ???

Maria

ehmmm nysgerrig er vist ikke ordet... Jeg længes sådan efter at se hvordan den lille trold ser ud...

Jeg er 1. gangs gravid så jeg går med 10.000.000 forskellige helt nye følelser inden i og mange af dem kan jeg slet slet ikke sætte ord på... Jeg er spændt, nervøs, bange og vildt ivrig for at komme ud på den anden side som MOR og det hele på en gang.

Jeg har ikke mere at bygge rede af, jeg er så klar som jeg kan blive, self er der ting jeg mangler, jeg aner bare ikke hvad det lige er jeg står og mangler... Men det må jeg jo så tage hen af vejen. Tasken er pakket og værelset er klar, dynen har fået betræk, og nu har jeg fået liften hjem, puskepladsen er også klar, med salve bleer og det hele...

tjaaa, hvad venter vi egentlig på???? kom nu ud...

NoName 37+6

Anmeld

13. juli 2010

3xM

noname skriver:

ehmmm nysgerrig er vist ikke ordet... Jeg længes sådan efter at se hvordan den lille trold ser ud...

Jeg er 1. gangs gravid så jeg går med 10.000.000 forskellige helt nye følelser inden i og mange af dem kan jeg slet slet ikke sætte ord på... Jeg er spændt, nervøs, bange og vildt ivrig for at komme ud på den anden side som MOR og det hele på en gang.

Jeg har ikke mere at bygge rede af, jeg er så klar som jeg kan blive, self er der ting jeg mangler, jeg aner bare ikke hvad det lige er jeg står og mangler... Men det må jeg jo så tage hen af vejen. Tasken er pakket og værelset er klar, dynen har fået betræk, og nu har jeg fået liften hjem, puskepladsen er også klar, med salve bleer og det hele...

tjaaa, hvad venter vi egentlig på???? kom nu ud...

NoName 37+6

århhhh....

det kan man hvertfald kalde klar D men er jo ikke længe inden den bette trold kommer-hvor dejligt

Anmeld

13. juli 2010

NoName

mariaogmarcus skriver:

århhhh....

det kan man hvertfald kalde klar D men er jo ikke længe inden den bette trold kommer-hvor dejligt

Gider ikke rigtig være gravid mere så ve støv modtages gerne

He he he he, jeg sad i haven igår, havde fundet et sted med lidt vind og skygge... Nogle naboer kom gående forbi og kiggede på mig og spurgte hvad jeg lavede... jeg svarede " Jeg sidder og venter på veer"

De så helt forkerte ud i hovederne... men jeg synes nu selv jeg var sjov, for helt ærligt, det er jo det jeg gør, når jeg er så tæt på terminen...

Anmeld

13. juli 2010

Alberts/

noname skriver:

Gider ikke rigtig være gravid mere så ve støv modtages gerne

He he he he, jeg sad i haven igår, havde fundet et sted med lidt vind og skygge... Nogle naboer kom gående forbi og kiggede på mig og spurgte hvad jeg lavede... jeg svarede " Jeg sidder og venter på veer"

De så helt forkerte ud i hovederne... men jeg synes nu selv jeg var sjov, for helt ærligt, det er jo det jeg gør, når jeg er så tæt på terminen...

hihi kunne lige se det for mig,

dig sidde og vente på veer(;

tror også jeg ville se lidt underligt ud i hovedet hvis min nabo sad og ventet på veer(;

men vee storn sendt afsted til dig(;***************************

Held og lykke med den kommende fødsel(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.