Arghh jeg bløder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

oo

man vil bare IKKE se blod, når man er gravid! basta basta basta basta basta!!! det er overhovedet ikke sjovt. men godt du har en scanning imorgen jeg er sikker på lægen har ret, det var jo også det der var "problemet" da jeg blødte i uge 16 og blev scannet, så det er heeeeeeelt normalt - men dødubehageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

VIPpigen

Puha, kender alt for godt til den angst. Jeg blødte mellem uge 6, og 9, og igen i uge 11, og er nu 19 uger henne, og lillepigen er meget livlig. Jeg er blevet scannet begge gange jeg har blødt, og der har været masser af liv derinde Så glæder mig til at få en opdatering i morgen på hvad NF sagde. Jeg er sikker på det lille spir har det godt på sit hotel derinde

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sødeste søde Ditte - du skal IKKE være nervøs!!! Jeg blødte nærmest hele første og det meste af andet trimester, og som du ved blev der en lille klump menneske ud af det alligevel!

Jeg kan godt forstå du er bange men bare rolig - Bimmeren har det helt sikkert fint derinde, og trives i bedste velgående.

Når det så er sagt kan jeg godt forstå du har hjertet i halsen og flyvefisk i maven - det er SÅ ubehageligt at gå og vente på svar, især hvis du bare skal ligge på ryggen hele dagen! Kom endelig op og bliv nusset om hvis du ikke vil være alene, så skal jeg proppe dig med kage og juice og dårlige film til du tigger om nåde!!!

Anmeld

13. juli 2010

Maria-s

Uhh!! Fik da lige helt ondt i maven da jeg læste overskriften. Godt det er stoppet!

Må indrømme at jeg følger med i dine fine mavebillder   så den har da bare at forsætte med at vokse sig fin og større

Anmeld

13. juli 2010

DK

Tusind tak for alle jeres søde svar! Jeg har stadig ikke blødt mere, og dagen er heldigvis snart gået!