Arghh jeg bløder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

oo

man vil bare IKKE se blod, når man er gravid! basta basta basta basta basta!!! det er overhovedet ikke sjovt. men godt du har en scanning imorgen jeg er sikker på lægen har ret, det var jo også det der var "problemet" da jeg blødte i uge 16 og blev scannet, så det er heeeeeeelt normalt - men dødubehageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

VIPpigen

Puha, kender alt for godt til den angst. Jeg blødte mellem uge 6, og 9, og igen i uge 11, og er nu 19 uger henne, og lillepigen er meget livlig. Jeg er blevet scannet begge gange jeg har blødt, og der har været masser af liv derinde Så glæder mig til at få en opdatering i morgen på hvad NF sagde. Jeg er sikker på det lille spir har det godt på sit hotel derinde

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sødeste søde Ditte - du skal IKKE være nervøs!!! Jeg blødte nærmest hele første og det meste af andet trimester, og som du ved blev der en lille klump menneske ud af det alligevel!

Jeg kan godt forstå du er bange men bare rolig - Bimmeren har det helt sikkert fint derinde, og trives i bedste velgående.

Når det så er sagt kan jeg godt forstå du har hjertet i halsen og flyvefisk i maven - det er SÅ ubehageligt at gå og vente på svar, især hvis du bare skal ligge på ryggen hele dagen! Kom endelig op og bliv nusset om hvis du ikke vil være alene, så skal jeg proppe dig med kage og juice og dårlige film til du tigger om nåde!!!

Anmeld

13. juli 2010

Maria-s

Uhh!! Fik da lige helt ondt i maven da jeg læste overskriften. Godt det er stoppet!

Må indrømme at jeg følger med i dine fine mavebillder   så den har da bare at forsætte med at vokse sig fin og større

Anmeld

13. juli 2010

DK

Tusind tak for alle jeres søde svar! Jeg har stadig ikke blødt mere, og dagen er heldigvis snart gået!

NF i morgen er kl 12, så der er kun en nat og en formiddag til. Jeg skal på job efter nf, så jeg kan ikke opdatere før i morgen aften!

Anmeld

13. juli 2010

AnneBJ

Krydser fingre for alt er som det skal være og det går godt imorgen

Anmeld

13. juli 2010

Maise

DK skriver:

Heldigvis kun en lille bitte smule. Jeg stod op og mærkede et par dråber trille ned af benet og det var friskt rødt blod.

Uhhh hjertet laaangt oppe i halsen, og jeg ved ikke helt om jeg skal løbe til telefonen eller gå lige så langsomt. Det bliver en blanding. Jeg tørrer det væk, og ringer til lægen. Det tager ca. 15 min før jeg kan blive stillet ind til ham. I mellem tiden er der ikke kommet mere blod. Lægen spørger om jeg har ondt (nej) om jeg har det dårligt (nej ikke ud over at jeg er ved at dø af skræk) og om jeg har været til nf-scanning (fortæller at alt var fint for de der 14 dage siden og jeg skal til nf i morgen). Han siger at når det ikke bløder mere osv. osv. så er det nok bare et lille blodkar der er sprunget idet jeg har rejst mig fra sengen, og at jeg ikke skal være bekymret. Han vil ikke sende mig til scanning i dag da jeg har en tid i morgen, og at der ikke er noget at gøre hvis det går galt som han siger. Men at han gerne vil pointere at han ikke er bekymret og helt sikker på at alt er som det skal være. Men at jeg skal ringe igen såfremt det begynder at bløde igen/mere.

Sååå nu ligger jeg her og venter. Venter påååå... i morgen og en god nf-scanning håber jeg! Jeg ringede til Mikkel bagefter og han blev naturligvis frygtligt bekymret men jeg sagde at han ikke skulle køre hjem, og at  det nok bare var sådan et blodkar-halløj.

Lige nu er jeg ikke sådan ved at dø af skræk. Jeg har læst i bøgerne og her på nettet, og jeg VED jo godt at masser af  gravide bløder lidt UDEN at det er farligt, og jeg er glad for at jeg stadig føler mig gravid. Jeg har ikke blødt siden (2,5 time nu) og jeg har en ok fornemmelse for at alt er okay! I alt fald lige nu. På en måde er jeg ret lettet over at Mikkel ikke kom hjem, og ikke sad her og kiggede vildt bekymret på mig hele dagen!  

puha åhh hvor jeg kender det. blev sygemeldt på den baggrund. var ugens gæst på gynækologisk afd. i en periode. både med plet og store blødninger. hver gang jeg blev scannet var det blodkar det var bristet. men blev sygemeldt og måtte ikke engang gå længere ture. jeg var så bange, havde aborteret 2 gange før i uge 11, dog for mange år siden, men alligevel. så vil bare sige at det godt "bare" kan være blodkar. men forstår din angst. den sidder stadig så dybt i mig og jeg er stadig så bange for at miste min pige. krydser for dig

maise

Anmeld

13. juli 2010

Riksen

Jeg har først lige set dit indlæg - puha en forskrækkelse at få. Men selvom det virker alarmerende, så er det da skønt med en læge, der kan berolige dig.

Jeg glæder mig til at høre om din nf-scanning i morgen.

fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.