vægt og højde på 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Valle81

nutche skriver:

rart at se at flere af jeres børn ikke var større end Rasmus er nu. fik i så også jævnligt kommentarer om at jeres børn var meget små?

min gæstedagpleje sagde at det bare er skønt at han er så lille, for så skal man ikke bære så mange kilo

Hele tiden.........

Nej hvor er hun lille, nej hun får da ikk mad nok, og Sp var tit oppe og ringe. Jamen hun stor trives, spiser det hun kan ( kan jo godt tvangsfodre hende til hun brækker sig og hvad får vi ud af det) og hun var så monster aktiv og er det stadig. Hun nåede bare at forbrænde mere end hun nærmest indtog.

Det var så anstrengende, men nu har jeg fået mig en søn der ligger til den anden side, nu skal jeg så høre på: Nej han er godt nok lang, og har gode kinder, der er vist fløde i mros bryster ( øhh nej for han får flaske og spiser faktisk kun 600 ml om dag hvor han burde ligge på det dobbelte)

Så det er sku ikke nemt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Hele tiden.........

Nej hvor er hun lille, nej hun får da ikk mad nok, og Sp var tit oppe og ringe. Jamen hun stor trives, spiser det hun kan ( kan jo godt tvangsfodre hende til hun brækker sig og hvad får vi ud af det) og hun var så monster aktiv og er det stadig. Hun nåede bare at forbrænde mere end hun nærmest indtog.

Det var så anstrengende, men nu har jeg fået mig en søn der ligger til den anden side, nu skal jeg så høre på: Nej han er godt nok lang, og har gode kinder, der er vist fløde i mros bryster ( øhh nej for han får flaske og spiser faktisk kun 600 ml om dag hvor han burde ligge på det dobbelte)

Så det er sku ikke nemt:0)

ja den har jeg så også prøvet. min ældste søn var flaske barn og sprang nærmest kurven. han bare voksede og voksede. Rasmus er også en meget aktiv dreng som udvikler sig i rivende fart. lidt sjovt at der er så meget forskel på dem. Rasmus var nemlig næsten samme størrelse som Isac da de blev født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.