vægt og højde på 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic var 82 cm og 9,9 kg som 1 årig.

Han har ikke rigtig nogen kurve, men han trives - udvikles og snakker som et vandfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Thalia

Victor var 75cm og 8,3 kilo

Anmeld

13. juli 2010

Monica

Gustav var 79 cm og 8,9 kg da han var 1 år.Nu er han 3 og vejer lidt over 12 - ved ikke hvorlang,skal til 3 + 1  års undersøgelse på mandag

Tobias er snart 1 år og vejer OVER 10 kg og er vel 76-78 cm...

Anmeld

13. juli 2010

Skouboe

Til 1 års undersøgelsen var Freja 85 cm og 11 kg, men hun har også altid været lang.

Anmeld

13. juli 2010

saxa

Da Yasmin var 1 år var hun 80cm og vejede 11kg 

Da hun fyldte 2 var hun 93cm og vejede 12,4

Anmeld

14. juli 2010

JustAnotherName

Celina, 13 måneder. 75 cm. og 8700 gram.

Storesøster er snart 3 år. Hun måler ca. 90 cm. og vejer omkring 12 kg.

Anmeld

14. juli 2010

Lone Jakobsen

rart at se at flere af jeres børn ikke var større end Rasmus er nu. fik i så også jævnligt kommentarer om at jeres børn var meget små?

min gæstedagpleje sagde at det bare er skønt at han er så lille, for så skal man ikke bære så mange kilo

Anmeld

14. juli 2010

Fam. Madsen

nutche skriver:

ja så har Rasmus været til 1 års undersøgelse, og ikke det store chok at min knægt er lidt "bette." dog ikke noget alarmerende. han er stadig inde for normalen, men dog helt nede i bunden. han følger hans kurve. så intet problem.

men hvor stor er jeres 1 årig?

Rasmus måler 74cm og vejer knap 10kg.

Hey vil bare lige fortælle at jeg synes det er en pæn vægt min dreng er 2 år og har lige været til 2 år undersøgelse med ham og han vejer 10,7 kg og er 85 cm høj.. 

min søn har fulgt sin egen kurv siden han blev født..

Anmeld

14. juli 2010

Thalia

nutche skriver:

rart at se at flere af jeres børn ikke var større end Rasmus er nu. fik i så også jævnligt kommentarer om at jeres børn var meget små?

min gæstedagpleje sagde at det bare er skønt at han er så lille, for så skal man ikke bære så mange kilo

VIctor er en lille smule præmatur, så han har altid ligget under de normalvægtige kurver. Man har dog ikke grebet ind, for han følger sin egen kurve uden problemer - men jo, kommentarer har det været nok af

Anmeld

14. juli 2010

Valle81

nutche skriver:

ja så har Rasmus været til 1 års undersøgelse, og ikke det store chok at min knægt er lidt "bette." dog ikke noget alarmerende. han er stadig inde for normalen, men dog helt nede i bunden. han følger hans kurve. så intet problem.

men hvor stor er jeres 1 årig?

Rasmus måler 74cm og vejer knap 10kg.

Hejsa:0)

Fandt lige Asta's bog frem og kan se at hun til hendes et års undersøgelser var 74 cm høj og vejede 8,2 kilo:0)

Lægen sagde at vi skulle være obs på hendes vægt, men hun er og bliver bare petit trods hun nærmest æder os ud af huset:0)

Idag er hun 6 1/2 og er 118 cm og vejer 19 kilo:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.