Så kom der et resultat - eller gjorde det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
smokie skriver:

Undskyld mig men kan ikke lade være med at sidde og tænke på hvordan kan du allerede have mælk i brysterne når du ikke er længere henne jeg er i 19 uge og har ikke noget mælk endnu det forstår jeg altså ikke?

Jeg vil ønske for jer at i bliver rigtig glade for den beslutning i tager også syntes jeg at du skal få snakket med kæresten også gå til lægen og få taget et test der den slår næsten aldrig fejl..

Knuzz Smokie

Det er ikke særlig meget jeg har. Bare et par dråber i ny og næ. Hvorfor ved jeg ikke, men det havde jeg også sidste år da jeg havde en SA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej Jeannie

Til lykke (L) du må da være gravid :))
Jeg tror I bliver rigtig glade for det, når I lige har vænnet jer til tanken (L) Jesse bliver en fantastisk storebror er jeg sikker på.

(H) fra Tina

Anmeld

27. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nu har jeg lagt en hel nat i sengen uden søvn :( og jeg er stadig ikke kommet nogen vejne i mine tanker. I aften tror jeg hellere at jeg må tage en lille snak med Henrik og høre hvad han har at sige til det hele, og tage en test mere. Det kan være han bedre kan se og aflæse svaret. Mange tak for svar til jer alle

(H)

Anmeld

27. juni 2008

Pia.

Held og lykke med det hele Jeanne... Håber lige du vender tilbage når du har talt med Henrik....

Knus og tanker Pia.

Anmeld

27. juni 2008

Doktor Doolittle

Også held og lykke herfra, jeg tænker på dig (L)
(H) fra Tina

Anmeld

27. juni 2008

smokie

Hej Jeanne!!!

Nu lige et spørgsmål fra mig igen ved heller ikke hvad en SA er også vil jeg ønske dig/jer held og lykke med det hele og håber at høre resultatet

Knuss Smokie

Anmeld

27. juni 2008

Mathilde

Hej Jeanne

Jeg vil også lige ønske dig held og lykke. Jeg håber dig og Henrik får en god snak i aften:)

(H)Mathilde

Anmeld

27. juni 2008

Stumpen

Til smokie: En SA er en spontan abort.

Til Jeanne: Jeg tror alting bliver meget lysere når I får det snakket igennem og I er to om tankerne..
Held og lykke..
(H) Anja..

Anmeld

27. juni 2008

xxx

Jeg har altså også kunnet klemme noget råmælk ud, uden at jeg var gravid, det var så i den tid hvor vi prøvede på at blive gravide, men da jeg kom til test tidspunktet var der altså ingenting, og mælken forsvandt også igen.
Denne gang da jeg var/er gravid kunne jeg ikke klemme noget ud.

Men håber da at I kommer frem til en god løsning for jer alle Jeanne, og håber at vi må høre resultatet på den næste test.

(H) Christina 28+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.