Jeg skreg af grin!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

otlitrom

Jeg trækker på smilebåndet, og tænker at det er lidt trist.. So Bayze så jeg programmet, og det er sgu lidt synd for de unge piger, der vælger det her, for at føle en form for sikkerhed og for at kunne hjælpe familien der stadig er i Thailand. Men jeg tror nogle af dem bliver lykkelige. Virkelig! Kender til flere tilfælde, hvor de faktisk er blevet glade for hinanden og har fået børn, de får arbejde og er meget trofaste.

Jeg kan godt grine af "vi har jo varmet lidt op i thailand".. hehe.. nånå, ole wedel. Jeg husker dog endnu tydeligere haam der gemte trusser og billig neglelak i køkkenskabet, fordi "det kan piger jo godt li"... øh... nå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

betski

Bayze skriver:

Det er sjovt, jo tak, men jeg synes sgu også det er lidt sørgeligt. Ved ikke om du så programmet, som dette er et klip fra, det hedder noget i stilen med "Fra Thailand til Thy" og handler som titlen antyder om unge thai-kvinder der rejser til Danmark og gifter sig med danske mænd i håbet om at der venter dem guld og grønne skove. Men det er altså et liv i Thy og sammen med mænd som ham hersens der venter dem, og jeg tror ikke jeg har sagt for meget hvis jeg siger at det fremgår af programmet at det for flere f Thaipigerne ikke var helt det de drømte om. Synes det er forfærdelig sørgeligt, og også lidt ulækkert...

Jeg har det på samme måde som dig.. synes det er tragisk at mennekser ender med et helt liv alene, men ikke tragisk nok til jeg synes det er ok at en thai pige "sælger" sig selv for at forsørge familie i thailand. Det kan jo umuligt være kærelighed  

Anmeld

13. juli 2010

sofie85

duddi. skriver:

Jeg har det på samme måde som dig.. synes det er tragisk at mennekser ender med et helt liv alene, men ikke tragisk nok til jeg synes det er ok at en thai pige "sælger" sig selv for at forsørge familie i thailand. Det kan jo umuligt være kærelighed  

Lige mine ord, det er sgu lidt klamt, synes faktisk pigerne næsten er værst! for mændene vil jo bare gerne finde kærligheden, men pigerne gør det kun for pengenes skyld.

Men det er da nogle grineren klip Kunne ikke lade være at trække på smilebåndet et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.