Jeg skreg af grin!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Enayia

Se lige den her, hold da kæft. det er da bare drømmemanden!!! LOL

http://www.youtube.com/watch?v=DUzQ-QAo12g

ærrhhehe ærrhehe HAHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Margorie

Jeg synes han er sød. Jeg håber de bliver meget lykkelige! Kan nu ikke se hvad der er at skrige af grin over? Min kæreste kan da også godt lide rumskibe?

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

Marge skriver:

Jeg synes han er sød. Jeg håber de bliver meget lykkelige! Kan nu ikke se hvad der er at skrige af grin over? Min kæreste kan da også godt lide rumskibe?

Jeg syntes bare han er herlig, og den måde han taler på vækker lige min humor!

Anmeld

13. juli 2010

MoarTNoah

hahaha.. fed nattegriner!!

"jeg har sgu aldrig boet sammen med en kvinde, andet end min mor" LOL.. det er bare GULD-sætningen.. haha

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

KatrineR skriver:

hahaha.. fed nattegriner!!

"jeg har sgu aldrig boet sammen med en kvinde, andet end min mor" LOL.. det er bare GULD-sætningen.. haha

Han er bare så sjov! Jeg havde oprettet den samme tråd inde på en side der hedder Ungmor, men derinde gik de da total amok! Total negativitet! Jeg syntes bare at han er så sjov og herlig, så det skulle da dels med andre

Anmeld

13. juli 2010

Vidunderligeunger

hahahahaha.... fååååårk hvor godt  

Anmeld

13. juli 2010

MoarTNoah

Enayia skriver:

Han er bare så sjov! Jeg havde oprettet den samme tråd inde på en side der hedder Ungmor, men derinde gik de da total amok! Total negativitet! Jeg syntes bare at han er så sjov og herlig, så det skulle da dels med andre

tjah ikke altid andre har samme humor eller syn på tingene som herinde!

Vi er ikke så stramme i betrækket som andre, så send gerne mere gøgl!

gerne hvis du kan finde en video af når hende thai'eren kommer .. hehe

Anmeld

13. juli 2010

Enayia

KatrineR skriver:

tjah ikke altid andre har samme humor eller syn på tingene som herinde!

Vi er ikke så stramme i betrækket som andre, så send gerne mere gøgl!

gerne hvis du kan finde en video af når hende thai'eren kommer .. hehe

Ååhhh hvor du dejlig. Jeg sad nemlig og fik helt dårlig samtittighed over jeg lade den ind. Det var jo ikke ondt ment tsk tsk

Hvis du trykker på linket igen, er der flere under. Den med flæskesteg er også rigtig sjov

Anmeld

13. juli 2010

MoarTNoah

Enayia skriver:

Ååhhh hvor du dejlig. Jeg sad nemlig og fik helt dårlig samtittighed over jeg lade den ind. Det var jo ikke ondt ment tsk tsk

Hvis du trykker på linket igen, er der flere under. Den med flæskesteg er også rigtig sjov

Det skal du ikke have, hvis folk ikke bryder sig om din humor kan de jo bare lade være med at se klippet..

tror jeg lige jeg gør så

Anmeld

13. juli 2010

MoarTNoah

Enayia skriver:

EJ han siger bare nogen fuckede ting altså!

"jeg kender ikke nogen der kan lave en flæskesteg med sprød svær ud over mig selv....som tilfredsstiller mig" LOL - siden hvornår har man hørt om en flæskesteg der kan tilfredsstille??... hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.