Jeg synes ikke det er nemt med den varme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

Snuffler25

dorthemus skriver:

Der er én fordel...der er ikke så meget vasketøj for hun har nærmest kun en ble på i øjeblikket

*griner* ja det er rigtigt - man skal finde det positive i tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

dorthemus

Snuffler25 skriver:

*griner* ja det er rigtigt - man skal finde det positive i tingene

Lige præcis

Anmeld

13. juli 2010

Ansemusen

Jeg ville ikke turde tage Runa med på stranden så vi må lide inden døre...pyhhh hvor er det varmt med en lille størrelse der bare helst vil ligge hos én hele tiden

Håber på køligere dage...sorry til dem der har ferie

min læge påpegede at der ofte er køligere på strandern end i lejligheden fordi det er ved vandet og der er blæst. Så hvis de er dækket til og under en parasol er det ok. jeg ville bare vente med at ta afsted til ved tre-fire tiden for at undgå den stærkeste sol og varme.

Anmeld

13. juli 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

min læge påpegede at der ofte er køligere på strandern end i lejligheden fordi det er ved vandet og der er blæst. Så hvis de er dækket til og under en parasol er det ok. jeg ville bare vente med at ta afsted til ved tre-fire tiden for at undgå den stærkeste sol og varme.

Ja det lyder som en go ide  

Anmeld

13. juli 2010

Bare mig..

nu vi er ved varmen, hvad har jeres små på om natten? bare en ble? Min datter har bare en ble på, og dynen forsøger jeg om hun vil have på, men hun sparker den af, men kan ikke finde ud af om hun burde have den på? Det er jo knaldhamrende varmt om natten...

FU** det er pisse svært her i varmen hvad man må og ikke må med de små

Anmeld

13. juli 2010

Ansemusen

~~M.Nielsen~~ skriver:

nu vi er ved varmen, hvad har jeres små på om natten? bare en ble? Min datter har bare en ble på, og dynen forsøger jeg om hun vil have på, men hun sparker den af, men kan ikke finde ud af om hun burde have den på? Det er jo knaldhamrende varmt om natten...

FU** det er pisse svært her i varmen hvad man må og ikke må med de små

De sidste to nætter har Thias bare sovet i ble og uden dyne. Han har simpelthen kogt! Jeg synes bare du skal følge din intuition og mærke på hende hvordan hun har det og om hun er varm eller kølig. Så skal det nok være det rigtige du gør søde  Du kan evt. lægge en stofble over hende, og sparker hun den af, er hun sikkert ok uden noget på!

Jeg er ikke bekymret for om han bliver kold, når temperaturen er så høj, selvom vi har alle vinduer åbne. Men han sover dårligere når han ikke er omsluttet af sin dyne, så vi har desværre nogle dårligere nætter pt. Lidt træls!

Er jeres prinsesse også mere vågen om dagen når det er så varmt?

Går det ellers godt med hende og med jer?

Knus og kram

Anmeld

13. juli 2010

Bare mig..

Ansemusen skriver:

De sidste to nætter har Thias bare sovet i ble og uden dyne. Han har simpelthen kogt! Jeg synes bare du skal følge din intuition og mærke på hende hvordan hun har det og om hun er varm eller kølig. Så skal det nok være det rigtige du gør søde  Du kan evt. lægge en stofble over hende, og sparker hun den af, er hun sikkert ok uden noget på!

Jeg er ikke bekymret for om han bliver kold, når temperaturen er så høj, selvom vi har alle vinduer åbne. Men han sover dårligere når han ikke er omsluttet af sin dyne, så vi har desværre nogle dårligere nætter pt. Lidt træls!

Er jeres prinsesse også mere vågen om dagen når det er så varmt?

Går det ellers godt med hende og med jer?

Knus og kram

Godt nok, så er hun nok som hun skal være om natten

JA, hun sover meget dårligt om dagen, og max en halv time af gangen, og så er hun desværre enormt pyldret om aftenen men har været det siden hun var tre uger, så det er ikke noget nyt at hun er pyldret om aftenen. Men det er dog på en anden måde end før det blev så varmt... natten sover hun fint igennem ved.. Eller igennem, hun vågner lige og vil have mad.. Hun sover også bedst med dynen om sig, men det er jo altså for varmt, og stofbleen ryger af hvis hun sover med den på. - den gider hun bestemt ikke

Jamen her går det super fint... Hun vokser jo satme helt vildt.. Hun har taget to kilo på og 9 cm mere på 8 uger ca, så det er jo rigtig godt.. Dog har jeg ikke så meget mælk om aftenen mere, så vi skal evt igang med lidt at supplerer med om aftenen, hvis SP synes det er en god ide

Hvad med her? Har i det godt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.