Jeg synes ikke det er nemt med den varme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Snuffler25

Sveder i også?? Hvordan klarer i den med jeres små idag? Jeg har Nicolaj på 3 mdr.. altså en for lille fyr at tage med på stranden hehe

Pyh jeg synes ikke det er nemt med den varme... og det er bare slet ikke nemt når man samtidig skal tage sig af en lille baby pyyh! Jeg har endelig fået Nicolaj til at sove - men var nødt til at gå en tur.. ad.. det er det sgu næsten for varmt til! Men han faldt i søvn og står nu i en skyggeplads.. håret er lidt fugtigt kan jeg se, men han sover.. og håber han vil sove længe!

Jeg har aldrig været det mest tålmodige menneske og har efter jeg har fået Nicolaj fundet ud af, at det satme kræver stor tålmodighed at have sådan en lille fyr haha. Men åh, når det er så varmt, så mærker jeg bare indeni at det kniber med tålmodigheden.. lunten blir kortere fordi jeg har det så hedt selv.. Men gør mit bedste og vi klarer det nok

Hvis jeg ikke havde baby idag - ville jeg køre til stranden og hoppe i vandet!! Men det må vente til nicolaj kan komme med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

Ansemusen

Du kan sagtens tage på stranden med din baby  Det sagde min lgæe god for i dag. Sørg for solcreme uden parabener og parfume i, let tøj der dækker krop, armne og ben og hav en parasol med. Og så tænker jeg, at du kan vente med at tage afsted til efter middag. Jeg var selv ret trist over at vi ikke kunne tage på stranden nu hvor vi har ferie sammen. Men min læge sagde i dag, at den kan vi sagtens  Der er somr egel også god vind på stranden, hvilket køler mere end at sidde hjemme indendøre!

Til andre, som også har født for kort tid siden, sagde hun, at jeg gerne må bade i saltvand men ikke i svømmehal og badekar endnu, fordi jeg stadig bløder og min livmoderhals er lidt åben endnu.

Anmeld

12. juli 2010

baby2010

Ansemusen skriver:

Du kan sagtens tage på stranden med din baby  Det sagde min lgæe god for i dag. Sørg for solcreme uden parabener og parfume i, let tøj der dækker krop, armne og ben og hav en parasol med. Og så tænker jeg, at du kan vente med at tage afsted til efter middag. Jeg var selv ret trist over at vi ikke kunne tage på stranden nu hvor vi har ferie sammen. Men min læge sagde i dag, at den kan vi sagtens  Der er somr egel også god vind på stranden, hvilket køler mere end at sidde hjemme indendøre!

Til andre, som også har født for kort tid siden, sagde hun, at jeg gerne må bade i saltvand men ikke i svømmehal og badekar endnu, fordi jeg stadig bløder og min livmoderhals er lidt åben endnu.

Børn under 1 år må helst ikke brug solcreme...

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

baby2010 skriver:

Børn under 1 år må helst ikke brug solcreme...

Nej de skal jo helst ikke smørres med noget generalt andet end evt. zinksalve. Men jeg er sikker på, at når min læge siger god for det, så skader få gange ikke det mindste! Tænk på alt det et barn udsættes for af forurening osv. Men er helt enig i, at man så vidt muligt skal undgå at smørre små børn ind i alt muligt og er ganske hysterisk med alting, parfume, rygning osv! Bruger heller overhovedet intet andet herhjemme end babyolie og zinksalve til rød numse. Men her mes vi begge har ferie, kommer vi måske på standen én gang, hvor Thias får solcreme på. Det tror jeg bestemt ikke skader!

Anmeld

12. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Man er ihvert fald nødt til at bruge solcreme hvis man har en baby med på stranden. Ellers skal man ihvert fald sørge for at han/hun kommer ekstremt lidt ud i solen og det kan være alt for svært at undgå.

Især når man som jeg tager babyen med ud i vandet. Der er ikke meget skygge. Hehe...

Anmeld

12. juli 2010

Mira0911

Her klare vi os fint med varmen i hjemmet... Vi har blæser til at køre, også om natten, ellers får vi slet ikke sovet...

Når vi er på arbejde, er det ren og skær et h***** det er en lang dag og komme igennem...

Den bette klare sig nu også meget godt, hun bliver tilbudt vand rigtig tit, og drikker det med glæde.. Dog kan hun blive lidt svedig som os andre...

Når hun ikke kan holde varmen ud, skriger hun i evigheder... Har fundet metoden til at køle hende ned, kølige klude... :)

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Jeg ville ikke turde tage Runa med på stranden så vi må lide inden døre...pyhhh hvor er det varmt med en lille størrelse der bare helst vil ligge hos én hele tiden

Håber på køligere dage...sorry til dem der har ferie

Anmeld

12. juli 2010

lion

Ansemusen skriver:

Nej de skal jo helst ikke smørres med noget generalt andet end evt. zinksalve. Men jeg er sikker på, at når min læge siger god for det, så skader få gange ikke det mindste! Tænk på alt det et barn udsættes for af forurening osv. Men er helt enig i, at man så vidt muligt skal undgå at smørre små børn ind i alt muligt og er ganske hysterisk med alting, parfume, rygning osv! Bruger heller overhovedet intet andet herhjemme end babyolie og zinksalve til rød numse. Men her mes vi begge har ferie, kommer vi måske på standen én gang, hvor Thias får solcreme på. Det tror jeg bestemt ikke skader!

Hvad min datter ikk har været igennem af cremer og andre ting inden hun blev 1 år. Men det er jo sådan det er når ens børn har eksem.

Min søn det desværre også 4 mdr gammel.

Jeg kunne godt finde på at tage ham med på stranden.

Jeg har fundet noget der hjælper lidt på varmen. en stofble på en tallerken i køleskabet et stykke tid og så får lillemandne den, når den er tilpas kold for hans størrelse.

Anmeld

12. juli 2010

Snuffler25

dorthemus skriver:

Jeg ville ikke turde tage Runa med på stranden så vi må lide inden døre...pyhhh hvor er det varmt med en lille størrelse der bare helst vil ligge hos én hele tiden

Håber på køligere dage...sorry til dem der har ferie

Jeg er enig med dig - håber også snart på køligere dage, det må jeg indrømme. ikke nemt at have en lille ny i så varmt et vejr.

Tør vist heller ik retti tage på stranden med ham må jeg indrømmeVi har heller ikk prøvet at være i svømmehallen endnu og der vil jeg nok gerne starte med, at introducere ham for vand (som der er mere af end i badekarret hehe)

Og ja, Nicolaj vil også gerne være hos mig hele tiden... dejligt klistret at amme hmm..

Anmeld

12. juli 2010

dorthemus

Snuffler25 skriver:

Jeg er enig med dig - håber også snart på køligere dage, det må jeg indrømme. ikke nemt at have en lille ny i så varmt et vejr.

Tør vist heller ik retti tage på stranden med ham må jeg indrømmeVi har heller ikk prøvet at være i svømmehallen endnu og der vil jeg nok gerne starte med, at introducere ham for vand (som der er mere af end i badekarret hehe)

Og ja, Nicolaj vil også gerne være hos mig hele tiden... dejligt klistret at amme hmm..

Der er én fordel...der er ikke så meget vasketøj for hun har nærmest kun en ble på i øjeblikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.