Av for filan (ødemer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

misslea

noname skriver:

Jeg opdagede der var lidt i den højre fod efter 2. lægebesøg, siden er det gået op af bakke.

Her i varmen er det nærmest eksploderet... Så skygge koldt vand at drikke og kølige fodbade og afslapning på sofaen er min ven, men ret trivielt i længden.

ja - øv øv.....

Har hørt, at det bare er SÅ ubehageligt.... Men godt, at du kan gøre lidt for at mindske generne....!!!

Jaaah der er ikke andet for, end at komme igennem så godt som muligt.... - Håber du kan holde til det i varmen

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

NoName

misslea skriver:

ja - øv øv.....

Har hørt, at det bare er SÅ ubehageligt.... Men godt, at du kan gøre lidt for at mindske generne....!!!

Jaaah der er ikke andet for, end at komme igennem så godt som muligt.... - Håber du kan holde til det i varmen

Mange hilsner fra Lea

Meget ubehageligt... Jeg håber for dig at du slipper...

Njaa varmen er ikke til at holde ud... jeg farer forvirret rundt i huset og på grunden for at finde lidt skygge og et vindpust...

Men du har det vel også varmt??

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

noname skriver:

Har du evt lidt ve støv i overskud?????

Har fået af vide at det meste af væsken forsvinder så snart man har født eller i løbet af ganske få dage...

Der gik længere tid med mig. Faktisk blev min væskeophobning i fødderne værre i dagene efter fødslen. Det forsvandt først helt efter nogle uger. Men smerterne forsvandt og væsken i hænderne forsvandt også umiddelbart efter fødslen.

Du får al den ve støv jeg måtte have tilbage

Anmeld

12. juli 2010

NoName

Ansemusen skriver:

Der gik længere tid med mig. Faktisk blev min væskeophobning i fødderne værre i dagene efter fødslen. Det forsvandt først helt efter nogle uger. Men smerterne forsvandt og væsken i hænderne forsvandt også umiddelbart efter fødslen.

Du får al den ve støv jeg måtte have tilbage

værre !?!?!? så får jeg strækmærker på fødderne, det er jeg sikker på...

Har ellers lagt mine elskede klippere i tasken i håbet om at kunne tøffe rundt i dem inde på sygehuset når jeg har født... Nå der er ikke andet for end at jeg må se tiden an og håbe på det forsvinder sammen med maven...

Jeg takker for ve støv... er nemlig begyndt at samle sammen, så jeg har nok...

Anmeld

12. juli 2010

misslea

noname skriver:

Meget ubehageligt... Jeg håber for dig at du slipper...

Njaa varmen er ikke til at holde ud... jeg farer forvirret rundt i huset og på grunden for at finde lidt skygge og et vindpust...

Men du har det vel også varmt??

UUhhh ja ekstremt varmt...!!! Arbejder i en børnehave, og der er bare SÅÅÅ varmt på legepladsen... så vi leger med vand og afkøler os det meste af dagen...!!! Heldigvis er der en del skyggesteder, så det er bare med at opholde sig dér

Men ellers synes jeg faktisk, at det er slemmest om natten... puha-da!!!!

Meeeen jeg skal ikke klage.... har det bare så godt... har ingen graviditetsgener haft på noget tidspunkt.... så jeg har jo været heldig!!! Så lidt varme må jeg jo tage med....

Anmeld

12. juli 2010

NoName

misslea skriver:

UUhhh ja ekstremt varmt...!!! Arbejder i en børnehave, og der er bare SÅÅÅ varmt på legepladsen... så vi leger med vand og afkøler os det meste af dagen...!!! Heldigvis er der en del skyggesteder, så det er bare med at opholde sig dér

Men ellers synes jeg faktisk, at det er slemmest om natten... puha-da!!!!

Meeeen jeg skal ikke klage.... har det bare så godt... har ingen graviditetsgener haft på noget tidspunkt.... så jeg har jo været heldig!!! Så lidt varme må jeg jo tage med....

Jeg  for at du fortsætter med at have det så godt (er dog lidt misundelig)... Pas nu alligevel på dig selv og prinsessen...

Anmeld

12. juli 2010

misslea

noname skriver:

Jeg  for at du fortsætter med at have det så godt (er dog lidt misundelig)... Pas nu alligevel på dig selv og prinsessen...

1000 mange tak

Skal nok passe godt på os begge.... - om knap tre uger, går jeg på barsel... så der bliiver rigelig med tid til at pleje os selv

Rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten... håber du kommer igennem..... :-)

Heldigvis kommer din guldklump ud til dig lige om snart

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

12. juli 2010

heidi30

Jeg sidder og nikker når jeg læser indlæggene og har ondt af jer og mig selv.

Jeg er i uge 34 og har nok haft vand i fødderne og hænder de sidste 6 - 8 uger. Nu her i varmen er det spredt sig til resten af kroppen, mit ansigt er svumlet op, har ingen knæ mere og jeg ligner generelt en omvandrene vandballon. Min ene hæle er sprækket nok pga. vandet og det er heller ikke det dejligste at gå på.

Jeg skal på toilet hver 3 - 4 time om natten og det gør simpelthen så ondt i fødderne når man skal op og gå efter at have ligget ned i nogle timer. 

I løbet af dagen prøver jeg at ligge ned (er heldigvis gået på barsel for knap 2 uger siden) tage koldt fodbad og ellers holde mig i skyggen, men det hjælper desværre ikke ret meget, så lige nu tænker jeg aldrig mere gravid om sommeren og om jeg kan tillade mig at ønske at føde snart selvom der er 6 uger til termin.

Føler med jer allesammen, ønsker koldt vejr til os allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.