Av for filan (ødemer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

NoName

Ja, der er garanteret oprettet utallige tråde med dette emne, så jeg beklager på forhånd.

NU har jeg haft en røv elendig nat, hvilket jo ikke ligefrem hjælper på humøret... Men altså, jeg har bare så monster ondt i fødderne pga vand at jeg næsten ikke kan gå, det prikker og stikker og alle led er stive, idag er den sovende fornemmelse da heldigvis væk, for den bøvlede jeg med igår...

jeg slapper af alt hvad jeg kan og har tid til... men jeg synes ikke noget hjælper.

Hermed en ønskeseddel:

1. at komme over min forkølelse.

2. at føde.

Nå, ville ikke noget andet end at brokke mig, tak fordi i bærer over.

NoName 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

misslea

noname skriver:

Ja, der er garanteret oprettet utallige tråde med dette emne, så jeg beklager på forhånd.

NU har jeg haft en røv elendig nat, hvilket jo ikke ligefrem hjælper på humøret... Men altså, jeg har bare så monster ondt i fødderne pga vand at jeg næsten ikke kan gå, det prikker og stikker og alle led er stive, idag er den sovende fornemmelse da heldigvis væk, for den bøvlede jeg med igår...

jeg slapper af alt hvad jeg kan og har tid til... men jeg synes ikke noget hjælper.

Hermed en ønskeseddel:

2. at føde.

NoName 37+5

ej hvor lyder det ikke rart.... du får hermed min dybeste medølelse!!!!

hvornår begyndte du at få vand i kroppen....??? Og har det været slemt lige fra start??

Jeg har endnu ikk noget.... men frygter det kommer her over sommeren... i varmen... GISP

Mange hilsner fra Lea 28+0

Anmeld

12. juli 2010

6800

misslea skriver:

hvornår begyndte du at få vand i kroppen....??? Og har det været slemt lige fra start??

Jeg har endnu ikk noget.... men frygter det kommer her over sommeren... i varmen... GISP

Jeg har fået det, og jeg er 27+0

Anmeld

12. juli 2010

TineA

misslea skriver:

Jeg opdagede nogle MEGET hævede og opsvulmede fødder sidste søndag, og de er der stadig - så lur mig, om jeg ikke også har fået vand i kropppen?  

Anmeld

12. juli 2010

TineA

Tine2104 skriver:

Jeg opdagede nogle MEGET hævede og opsvulmede fødder sidste søndag, og de er der stadig - så lur mig, om jeg ikke også har fået vand i kropppen?  

Og jeg er 33+3

Anmeld

12. juli 2010

NoName

misslea skriver:

Jeg opdagede der var lidt i den højre fod efter 2. lægebesøg, siden er det gået op af bakke.

Her i varmen er det nærmest eksploderet... Så skygge koldt vand at drikke og kølige fodbade og afslapning på sofaen er min ven, men ret trivielt i længden.

Anmeld

12. juli 2010

FrkLarsen

noname skriver:

Hermed en ønskeseddel:

2. at føde.

NoName 37+5

ååh søtte altså!

Den varme tager sku livet af en! 

Der er ikke så længe endnu, så mon ikke at vi overlever

Og min ønskeliste er sku magen til dig  

Her er fødderne også opsvulmede, kan lige smide et billede som i kan grine af  

(bliver nød til at rende rundt på bare tæer, ingen af mine sko passer til foden mere)  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2010

NoName

FrkLarsen skriver:

ååh søtte altså!

Den varme tager sku livet af en! 

Der er ikke så længe endnu, så mon ikke at vi overlever

Og min ønskeliste er sku magen til dig  

Her er fødderne også opsvulmede, kan lige smide et billede som i kan grine af  

(bliver nød til at rende rundt på bare tæer, ingen af mine sko passer til foden mere)  

Ja, jeg er glad for vi ikke skal nogen steder hvor pænt fodtøj kræves, for jeg ejer ikke et par sko jeg kan være i...

og kærestens str 46 er altså stadig liiige stor nok... selv mine elskede klip klapper kan jeg ikke bruge

Den store nedtælling er i gang...

Anmeld

12. juli 2010

Ansemusen

Uhh hvoor jeg husker det TYDELIGT!!! Jeg havde også mega meget væske i kroppen, specielt hænder og fødder og mine hænder gjorde vanvittigt ondt hele tiden og og der var ikke ordentlig blodgennemstrømning, hvilket plagede mig meget når jeg lå ned! SÅ jeg føler rigtig meget med dig og ved det er værre end det faktisk lyder  Mine smerter forsvandt så snart jeg havde født, det åber jeg kan trøste dig lidt!

Anmeld

12. juli 2010

NoName

Ansemusen skriver:

Uhh hvoor jeg husker det TYDELIGT!!! Jeg havde også mega meget væske i kroppen, specielt hænder og fødder og mine hænder gjorde vanvittigt ondt hele tiden og og der var ikke ordentlig blodgennemstrømning, hvilket plagede mig meget når jeg lå ned! SÅ jeg føler rigtig meget med dig og ved det er værre end det faktisk lyder  Mine smerter forsvandt så snart jeg havde født, det åber jeg kan trøste dig lidt!

Har du evt lidt ve støv i overskud?????

Har fået af vide at det meste af væsken forsvinder så snart man har født eller i løbet af ganske få dage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.