En lille opdate på tyveri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Heh ja!

Har forøvrigt købt ny pung... kunne bare ikke klare tanken om at deres klamme fingre har været i den jeg havde, så kylede den ud med det samme... måske lidt skørt

Det forstår jeg udemærket godt. Kan godt følge dig i tanken om, at deres klamme fingre har rørt ved den gamle!

Da jeg fik min stjålet købte jeg en magen til - men i en anden farve, for var sikker på det ville bringe ulykke at have en helt magen til

Håber folk holder nallerne fra den nye pung, og at bavianerne ikke misbruger computeren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

overhovedet ikke, jeg havde gjort det samme.... adr.... desværre kan i ikke skifte entreen ud... kan i ikke sætte et kamera op udenfor? bare sådan præventivt?

Jo det har vi snakket om.... at der skal kamera op udenfor...
Altså det er jo ikke sikkert der nogensinde sker noget her igen... men jeg vil bare ikke risikere noget og jeg gider ikke gå og være utryg når jeg er her alene...

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jo det har vi snakket om.... at der skal kamera op udenfor...
Altså det er jo ikke sikkert der nogensinde sker noget her igen... men jeg vil bare ikke risikere noget og jeg gider ikke gå og være utryg når jeg er her alene...

præcis.... jeg ville skide grønne grise!!!

der har været en vindueskigger herude i Fraugde.... lige her hos en af vores nære naboer.... føj.... jeg blev da nervøs da jeg hørte det... har sgu svært nok ved at gå ud efter mørkets frembrud! har ikke brug for mere at fodre min lille tankefyldte hoved med....

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis.... jeg ville skide grønne grise!!!

der har været en vindueskigger herude i Fraugde.... lige her hos en af vores nære naboer.... føj.... jeg blev da nervøs da jeg hørte det... har sgu svært nok ved at gå ud efter mørkets frembrud! har ikke brug for mere at fodre min lille tankefyldte hoved med....

Yiakkss det er eddermame også klamt!!!!

Vi har forøvrigt lavet aftale med genboen at de kigger efter vores hus når vi tager i sommerhus.

Vi har alarm på og går den så får vi en sms om det.... så jeg skal have hende tlf. nr. så jeg kan ringe hende op hvis det sker, så de kan skynde sig over og tjekke....

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

kitty skriver:

Det forstår jeg udemærket godt. Kan godt følge dig i tanken om, at deres klamme fingre har rørt ved den gamle!

Da jeg fik min stjålet købte jeg en magen til - men i en anden farve, for var sikker på det ville bringe ulykke at have en helt magen til

Håber folk holder nallerne fra den nye pung, og at bavianerne ikke misbruger computeren!

Jamen det er da bare SÅ klamt! IEEW! Var ellers skide glad for den pung... så har også købt en magen til bare i en anden farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.