En lille opdate på tyveri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

TbCp

Igår mens jeg var i Randers ringer min kusine. Hun er blevet ringet op af en pige som har fundet min pengepung.
Der var ikke tlf. nr. på mig i den, men på en eller anden måde har de fundet frem til min kusine.
De boede lige et par gader væk og Carsten tog over og hentede den. De havde fundet den på et garagetag ude foran deres vindue.
Det var SÅ dejligt at få den igen. Desværre manglede dankort stadig.
Der manglede også en masse kvitteringer, pasbilleder m.v.

Igår aftes kørte vi så lige en tur derom forbi hvor pungen var fundet... og der lå alle mine kvitteringer, pasbilleder, recepter til medicin osv!

Det var inde i en lukket gård bag nogle lejligheder, så det er ret sikkert nogle der bor der der har for lange fingre, for det var ikke et sted man bare sådan lige kommer om ellers.

Nå men deromme igår står der så en lille rød bil som jeg er rimelig sikker på var den der kørte forbi vores hus torsdag, hvor den holdt stille, de kiggede ind til os og drønede så videre.
Størrelsen passer og farven passer.... men jeg er desværre så dårlig til bilmærker så er ikke 100% sikker på om det ER den!

Nu har vi skrevet mærke og nummerplade ned og så bliver der holdt ekstra øje den næste tid.

Vi er ret sikre på at Carstens computer befinder sig i en af de lejligheder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

KWL

Kan du ikke give de oplysninger til politiet. De må da kunne gå lidt videre og undersøge det lidt mere??

Anmeld

12. juli 2010

anna-jonas

Tina, er ked af at høre om tyveriet fra jeres entre. Hvorfor ringer du ikke til politiet, og giver dem bilens nr. så de evt. kan banke på hos ejeren, og kigge efter den??

Kh. Mette

Anmeld

12. juli 2010

TbCp

Vi har snakket om, om vi skal ringe til politiet.... men jeg er bare ikke 100% sikker på at det er den bil...
Farven og størrelsen passer dog men....

Anmeld

12. juli 2010

otlitrom

Vi har snakket om, om vi skal ringe til politiet.... men jeg er bare ikke 100% sikker på at det er den bil...
Farven og størrelsen passer dog men....

Jeg synes i skal gøre det. Der er jo ingen der siger at det ér dem med sikkerhed. Men hvis det nu va, så kunne i måske få "problemet" løst.. Politiet går nok ikke hen og lægger dem i håndjern og tager dem med på stationen med det samme. De kan måske stille et par spørgsmål som kan be- eller afkræfte sagen?

Dejligt du fik din pung igen. Det er noget af det værste materielle at miste (altså kort, billeder, recempeter), i mine øjne..

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Igår mens jeg var i Randers ringer min kusine. Hun er blevet ringet op af en pige som har fundet min pengepung.
Der var ikke tlf. nr. på mig i den, men på en eller anden måde har de fundet frem til min kusine.
De boede lige et par gader væk og Carsten tog over og hentede den. De havde fundet den på et garagetag ude foran deres vindue.
Det var SÅ dejligt at få den igen. Desværre manglede dankort stadig.
Der manglede også en masse kvitteringer, pasbilleder m.v.

Igår aftes kørte vi så lige en tur derom forbi hvor pungen var fundet... og der lå alle mine kvitteringer, pasbilleder, recepter til medicin osv!

Det var inde i en lukket gård bag nogle lejligheder, så det er ret sikkert nogle der bor der der har for lange fingre, for det var ikke et sted man bare sådan lige kommer om ellers.

Nå men deromme igår står der så en lille rød bil som jeg er rimelig sikker på var den der kørte forbi vores hus torsdag, hvor den holdt stille, de kiggede ind til os og drønede så videre.
Størrelsen passer og farven passer.... men jeg er desværre så dårlig til bilmærker så er ikke 100% sikker på om det ER den!

Nu har vi skrevet mærke og nummerplade ned og så bliver der holdt ekstra øje den næste tid.

Vi er ret sikre på at Carstens computer befinder sig i en af de lejligheder!

ej Tina! jeg har godt fulgt med herinde og læst om det der tyveri! hold kæft jeg kan godt forstå at du er stik hamrende tosset!

Carsten havde forhåbentlig noget backup af den com?

godt at i fandt pungen!

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ej Tina! jeg har godt fulgt med herinde og læst om det der tyveri! hold kæft jeg kan godt forstå at du er stik hamrende tosset!

Carsten havde forhåbentlig noget backup af den com?

godt at i fandt pungen!

Nogle af de vigtigste ting har han heldigvis backup på... men det er ligeså meget om de kan finde på at misbruge nogle af de ting han har liggende på computeren..

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nogle af de vigtigste ting har han heldigvis backup på... men det er ligeså meget om de kan finde på at misbruge nogle af de ting han har liggende på computeren..

la, lad os dømme efter deres adfærd og håbe de er lige så uintelligente som det lader til...

Anmeld

13. juli 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

la, lad os dømme efter deres adfærd og håbe de er lige så uintelligente som det lader til...

Heh ja!

Har forøvrigt købt ny pung... kunne bare ikke klare tanken om at deres klamme fingre har været i den jeg havde, så kylede den ud med det samme... måske lidt skørt

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Heh ja!

Har forøvrigt købt ny pung... kunne bare ikke klare tanken om at deres klamme fingre har været i den jeg havde, så kylede den ud med det samme... måske lidt skørt

overhovedet ikke, jeg havde gjort det samme.... adr.... desværre kan i ikke skifte entreen ud... kan i ikke sætte et kamera op udenfor? bare sådan præventivt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.