Igår mens jeg var i Randers ringer min kusine. Hun er blevet ringet op af en pige som har fundet min pengepung.
Der var ikke tlf. nr. på mig i den, men på en eller anden måde har de fundet frem til min kusine.
De boede lige et par gader væk og Carsten tog over og hentede den. De havde fundet den på et garagetag ude foran deres vindue.
Det var SÅ dejligt at få den igen. Desværre manglede dankort stadig.
Der manglede også en masse kvitteringer, pasbilleder m.v.
Igår aftes kørte vi så lige en tur derom forbi hvor pungen var fundet... og der lå alle mine kvitteringer, pasbilleder, recepter til medicin osv!
Det var inde i en lukket gård bag nogle lejligheder, så det er ret sikkert nogle der bor der der har for lange fingre, for det var ikke et sted man bare sådan lige kommer om ellers.
Nå men deromme igår står der så en lille rød bil som jeg er rimelig sikker på var den der kørte forbi vores hus torsdag, hvor den holdt stille, de kiggede ind til os og drønede så videre.
Størrelsen passer og farven passer.... men jeg er desværre så dårlig til bilmærker så er ikke 100% sikker på om det ER den!
Nu har vi skrevet mærke og nummerplade ned og så bliver der holdt ekstra øje den næste tid.
Vi er ret sikre på at Carstens computer befinder sig i en af de lejligheder!
Anmeld