1 år tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

lion

Kristinewl skriver:

Tak Helene.

Det er så rart at få så dejlige varme hilsner tilbage.

Hvordan går det med smukke pigen og alt den grimme eksem ??

Men der er/var altid dejligt at læse et indlæg fra dig, især om dine skønne unger.

Jeg har lavet et indlæg der hedder smukke Cassandra endnu smukkere. Der har jeg skrevet om hendes eksem og taget før og efter billeder.

Men ellers går det vildt godt med hendes eksem, ca 98% er gået væk, og jeg har fået en ballademager istedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Sidder her i sofaen med computeren og tænker 1 år tilbage.

Bliver trist og må knibe en tåre....

Æv hvor var jeg dog langt nede. Puha...

Kan næsten ikke holde tankerne ud.

Jeg kæmpede så hårdt.

Sagde til Thomas i dag at det er helt fantastisk at holde ferie sammen med min familie og faktisk NYDE det. Jeg slapper af!! Nusser pigerne - griner og er en god mor. En GOD mor!!

Kan også fortælle at jeg nu har fået en lille bitte fod inden for i min søs'es butik. Jeg har lejet nogle kvardratmeter og har indkøbt nogle vare. Jeg er glad og kan mærke at det giver mig energi.

Jeg håber fremtiden bringer mig mere ind i butikken men nu er jeg da startet.

Jeg kan ikke med ord beskrive hvor godt det føles!

årh søde.... nu tuder jeg lidt.... jeg husker det tydeligt, hvor nede du har været... og jeg er SÅ glad for at du har fået det bedre!

Anmeld

14. juli 2010

KWL

lion skriver:

Men der er/var altid dejligt at læse et indlæg fra dig, især om dine skønne unger.

Jeg har lavet et indlæg der hedder smukke Cassandra endnu smukkere. Der har jeg skrevet om hendes eksem og taget før og efter billeder.

Men ellers går det vildt godt med hendes eksem, ca 98% er gået væk, og jeg har fået en ballademager istedet.

Åh hvor er det godt at smukke pigen er blevet bedre..... Hun har også haft det dumme eksem alt alt for længe

Anmeld

14. juli 2010

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

årh søde.... nu tuder jeg lidt.... jeg husker det tydeligt, hvor nede du har været... og jeg er SÅ glad for at du har fået det bedre!

Tak søde. Ja, lang lang nede. Puha det gør ondt at tænke på det.

Anmeld

14. juli 2010

lion

Kristinewl skriver:

Åh hvor er det godt at smukke pigen er blevet bedre..... Hun har også haft det dumme eksem alt alt for længe

Ja hun er blevet en Tumling, som hun har været et stykke tid og alligevel ikk grundet eksemet.

Ja det er så dejligt det er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.