1 år tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

oo

og så kan jeg sidde her og knibe en tåre over hvor dejligt det er, at du er kommet vel ud på den anden side af mørket  du har været en god mor hele tiden, Kristine, du har bare ikke haft en ærlig chance i mørket og med en glemt lommelygte!

DEJLIGT at høre fra dig igen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

KWL

bondepigen skriver:

Nej det var ikke sjovt, men det har det jo heller ikke været for dig. Godt vi er tilbage for fuld skrue nu!

JEPS Pas på vi er tilbage. Fnis

Anmeld

12. juli 2010

KWL

Tjuhl skriver:

og så kan jeg sidde her og knibe en tåre over hvor dejligt det er, at du er kommet vel ud på den anden side af mørket  du har været en god mor hele tiden, Kristine, du har bare ikke haft en ærlig chance i mørket og med en glemt lommelygte!

DEJLIGT at høre fra dig igen!!!!

Åh søde Trine. Hvor er det dejligt at du skriver sådan. Du har nok ret det er bare svært for mig at kigge tilbage og se noget som helst positiv og glædeligt fra dengang.

Hvordan går det med mavsen. ??

Elsker bare dine billeder. Så smukke og fredfyldte.

Anmeld

12. juli 2010

KWL

TbCp skriver:

Dejligt dejligt indlæg!

Tak Tina

Anmeld

12. juli 2010

oo

Kristinewl skriver:

Åh søde Trine. Hvor er det dejligt at du skriver sådan. Du har nok ret det er bare svært for mig at kigge tilbage og se noget som helst positiv og glædeligt fra dengang.

Hvordan går det med mavsen. ??

Elsker bare dine billeder. Så smukke og fredfyldte.

men dine piger er altid kommet først i dine indlæg og ikke bare i den forstand at du elsker dem, men at du virkelig tænker meget over hvordan du elsker dem. der har altid rørt mig utrolig meget!

det går rigtig godt med maven  vi har lige været i københavn i fire dage i hedebølge og det var overhovedet ikke sjovt - overhovedet!! jeg endte med at bryde fuldstændig sammen ude ved nogle af Sørens venner, så han måtte køre mig hjem til min mor, der så kunne forkæle og trøste mig resten af weekenden. suk! men det er dæleme ikke nemt at være gravid og varm på samme tid

huuuu, tak! jeg fik min ene svoger til at tage et billede af Søren og mig og maven i fredags, som jeg lige skal lægge ind senere (dvs når jeg gider møve mig nedenunder efter kamraet ), Søren ser bare så sød og glad ud, jeg blev helt rørt da jeg så billederne

Anmeld

12. juli 2010

KWL

Tjuhl skriver:

men dine piger er altid kommet først i dine indlæg og ikke bare i den forstand at du elsker dem, men at du virkelig tænker meget over hvordan du elsker dem. der har altid rørt mig utrolig meget!

det går rigtig godt med maven  vi har lige været i københavn i fire dage i hedebølge og det var overhovedet ikke sjovt - overhovedet!! jeg endte med at bryde fuldstændig sammen ude ved nogle af Sørens venner, så han måtte køre mig hjem til min mor, der så kunne forkæle og trøste mig resten af weekenden. suk! men det er dæleme ikke nemt at være gravid og varm på samme tid

huuuu, tak! jeg fik min ene svoger til at tage et billede af Søren og mig og maven i fredags, som jeg lige skal lægge ind senere (dvs når jeg gider møve mig nedenunder efter kamraet ), Søren ser bare så sød og glad ud, jeg blev helt rørt da jeg så billederne

Uha, kan du så lette din gravide r.... for dem vil jeg bare gerne se

Anmeld

12. juli 2010

Barbamama

Ja jeg kan godt huske det indlæg fra dengang. Men hvor er det godt du er kommet godt ud på den anden side!!!! Og hvor er det dejligt at høre at dit overskud er så stort og at du igen føler dig som en god mor. Det betyder virkelig meget!!!! Kæmpe knus til dig

Anmeld

12. juli 2010

JustAnotherName

Kristinewl skriver:

Sidder her i sofaen med computeren og tænker 1 år tilbage.

Bliver trist og må knibe en tåre....

Æv hvor var jeg dog langt nede. Puha...

Kan næsten ikke holde tankerne ud.

Jeg kæmpede så hårdt.

Sagde til Thomas i dag at det er helt fantastisk at holde ferie sammen med min familie og faktisk NYDE det. Jeg slapper af!! Nusser pigerne - griner og er en god mor. En GOD mor!!

Kan også fortælle at jeg nu har fået en lille bitte fod inden for i min søs'es butik. Jeg har lejet nogle kvardratmeter og har indkøbt nogle vare. Jeg er glad og kan mærke at det giver mig energi.

Jeg håber fremtiden bringer mig mere ind i butikken men nu er jeg da startet.

Jeg kan ikke med ord beskrive hvor godt det føles!

Hvor er det bare dejligt at høre  Det glæder mig på dine vegne!

Anmeld

12. juli 2010

lion

Kristinewl skriver:

Sidder her i sofaen med computeren og tænker 1 år tilbage.

Bliver trist og må knibe en tåre....

Æv hvor var jeg dog langt nede. Puha...

Kan næsten ikke holde tankerne ud.

Jeg kæmpede så hårdt.

Sagde til Thomas i dag at det er helt fantastisk at holde ferie sammen med min familie og faktisk NYDE det. Jeg slapper af!! Nusser pigerne - griner og er en god mor. En GOD mor!!

Kan også fortælle at jeg nu har fået en lille bitte fod inden for i min søs'es butik. Jeg har lejet nogle kvardratmeter og har indkøbt nogle vare. Jeg er glad og kan mærke at det giver mig energi.

Jeg håber fremtiden bringer mig mere ind i butikken men nu er jeg da startet.

Jeg kan ikke med ord beskrive hvor godt det føles!

Hvor er det super dejligt at hører fra dig igen Kristine.

Dejligt at du er kommet op/tilbage igen og har det meget bedre nu.

Dejligt at du har fået foden indenfor hos din søster. Håber du får mere plads/ flere fødder ind så at sige.

Anmeld

12. juli 2010

KWL

lion skriver:

Hvor er det super dejligt at hører fra dig igen Kristine.

Dejligt at du er kommet op/tilbage igen og har det meget bedre nu.

Dejligt at du har fået foden indenfor hos din søster. Håber du får mere plads/ flere fødder ind så at sige.

Tak Helene.

Det er så rart at få så dejlige varme hilsner tilbage.

Hvordan går det med smukke pigen og alt den grimme eksem ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.