Johannes 4 uger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Laulund87

lulleh skriver:

haha. det er typisk dem der arbejder for nord jysk lift. de ska liiiige snakke. og jaa det tager fandme en halv dag. . spørger hele tiden om mikkels ører ikke snart brænder så meget som han snakker i telefon.

Haha ja det er rigtigt..De snakker i et væk og så står man der med en utålmodig lille en på armen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Haha ja det er rigtigt..De snakker i et væk og så står man der med en utålmodig lille en på armen

heh her er det så mig som er utålmodig, far og søn kan sagtens få tiden til at gå.

Anmeld

11. juli 2010

NinaNymannMadsen

lulleh skriver:

Har vi også gjort, hjælper dog ikke særlig meget.  det det hjælper mest er at ligge på maven på vores skulder.

Når okay. Håber da det går over snart. Du kan altid ringe til din sp hun vil da svare på alle dine spørgsmål om hvad du kan gøre ud over det i har gjort ind til videre

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

lulleh skriver:

heh her er det så mig som er utålmodig, far og søn kan sagtens få tiden til at gå.

Det kan jeg forestille mig

Anmeld

11. juli 2010

Lilani

Hej..hvor er han bare dejlig..

Min svigerinde har lige fået en søn,som også er lille,og han får også ond i maven af Pre-Nan,men det hjælper rigtig godt på mavesmerter med sukkervand..Det lindrer faktisk med det samme..Håber at du kan bruge rådet..

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Lilani skriver:

Hej..hvor er han bare dejlig..

Min svigerinde har lige fået en søn,som også er lille,og han får også ond i maven af Pre-Nan,men det hjælper rigtig godt på mavesmerter med sukkervand..Det lindrer faktisk med det samme..Håber at du kan bruge rådet..

Sukkervand. det troede jeg ikke han måtte få . :

men tak for rådet

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Det kan jeg forestille mig

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Astasmor skriver:

Når okay. Håber da det går over snart. Du kan altid ringe til din sp hun vil da svare på alle dine spørgsmål om hvad du kan gøre ud over det i har gjort ind til videre

det tror jeg også jeg ville gøre imorgen.

Anmeld

12. juli 2010

NinaNymannMadsen

lulleh skriver:

det tror jeg også jeg ville gøre imorgen.

okay kunne være en god ide

Anmeld

12. juli 2010

lulleh

Nu ska lille Johannes  til læge. sundhedsplejersken synes ikke hun ture gøre noget, når han var så lille. så håber læge ville gøre noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.