Johannes 4 uger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

lulleh

hermed nogle billeder af johannes som i dag er 4 uger. nøj jeg synes der er sket meget på 4 uger. han vejer nu 2750 og er 50 cm lang. (fødselvægt 1840 gram og 47 cm lang ) er bare super stolt af ham . og det lille pus har fået ondt i maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

NinaNymannMadsen

hvor er han da abre så sød.

når den lille stakkel. det kan være varmen det er hårdt for så små børn. hvis det er alt for varmt for ham så lad ham bare ha ble på. og så få kogt noget vand og køl det ned som han kan få i en sutteflaske hvis i ikke allerede gør det.

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Astasmor skriver:

hvor er han da abre så sød.

når den lille stakkel. det kan være varmen det er hårdt for så små børn. hvis det er alt for varmt for ham så lad ham bare ha ble på. og så få kogt noget vand og køl det ned som han kan få i en sutteflaske hvis i ikke allerede gør det.

Det er ikke varmen der har gjort han har fået ondt i maven, her er nemlig dejlig køligt . det er hans MME. han får PRE NAN som godt kan li de små ondt i maven. og ved ikke om jeg må give ham lidt Grøn allomin. han får bare laktolose, kamille te og vand. intet hjælper.

Anmeld

11. juli 2010

NinaNymannMadsen

lulleh skriver:

Det er ikke varmen der har gjort han har fået ondt i maven, her er nemlig dejlig køligt . det er hans MME. han får PRE NAN som godt kan li de små ondt i maven. og ved ikke om jeg må give ham lidt Grøn allomin. han får bare laktolose, kamille te og vand. intet hjælper.

Når okay den lille stakkel. Prøv at massere hans mave i cirkler lige så stille plejede at hjælpe her

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

Han er da bare nuser

Hov kunne lige kende din mand..Han arbejder for Nordjysk Lift ikke? Min mand har arbejdet sammen med ham, eller mest sammen med Dennis

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Astasmor skriver:

Når okay den lille stakkel. Prøv at massere hans mave i cirkler lige så stille plejede at hjælpe her

Har vi også gjort, hjælper dog ikke særlig meget.  det det hjælper mest er at ligge på maven på vores skulder.

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Han er da bare nuser

Hov kunne lige kende din mand..Han arbejder for Nordjysk Lift ikke? Min mand har arbejdet sammen med ham, eller mest sammen med Dennis

Joou det gør han. han var i randers men er i viborg nu..

Anmeld

11. juli 2010

Laulund87

lulleh skriver:

Joou det gør han. han var i randers men er i viborg nu..

Ja det vidste jeg egentlig godt. Vi kører nogle gange forbi hvor manden liiiige skal snakke

Anmeld

11. juli 2010

lulleh

Laulund87 skriver:

Ja det vidste jeg egentlig godt. Vi kører nogle gange forbi hvor manden liiiige skal snakke

haha. det er typisk dem der arbejder for nord jysk lift. de ska liiiige snakke. og jaa det tager fandme en halv dag. . spørger hele tiden om mikkels ører ikke snart brænder så meget som han snakker i telefon.

Anmeld

11. juli 2010

Mira0911

Hvor er han kær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.