Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror overhovedet ikke på noget som helst, heller ikke at man kan se det på maven.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror på 3d-scanninger
Maveform har passet på mig begge gange; to gange dreng. Den Kinesiske kalender sagde jeg ville få en pige første gang og en dreng denne gang... Har ikke prøvet det med ringen.
I starten af min graviditet fandt jeg en side hvor der var to forskellige kinesiske kalendre - begge fortalte dreng, og sørme om vi ikke venter en dejlig lille dreng
Mor til David skriver: Tror på 3d-scanninger Maveform har passet på mig begge gange; to gange dreng. Den Kinesiske kalender sagde jeg ville få en pige første gang og en dreng denne gang... Har ikke prøvet det med ringen.
Jeg ville nu også rigtig gerne have en. Men manden mener det er for dyrt.syntes nu når vi har fået barnevogn med tilbehør, puslebord, skråstol og autostol at vi godt kunne ofre lidt på en 3D scanning. så håber han ombestemmer sig.
Jennifer skriver: Hejsa..sad for sjov og tænkte på hvornår man kan se på maven om man venter en dreng eller pige ?+ tror i på den med guldringen eller den kinesiske kalender ?
Hejsa..sad for sjov og tænkte på hvornår man kan se på maven om man venter en dreng eller pige ?+ tror i på den med guldringen eller den kinesiske kalender ?
Tror ikke på noget af det...
Den kinesiske kalender sagde dreng - og ganske rigtigt
Den kinetiske kalender har passet på mig, min søster og hendes dreng, min bror, min datter så jeg tror, desuden så syntes jeg i 90 % af tilfældene at man kan ane det på maven.. min var en tydelig pigemave..
Jennifer skriver: Jeg tør heller ikke stole på det, eller sætte næsen for højt op før jeg har været til scanning (:
Jeg tør heller ikke stole på det, eller sætte næsen for højt op før jeg har været til scanning (:
Skal man heller ikke.. Kender flere den ikke har passet på
Bliver spændende at se hvad scanningen siger
ja det gør det i hvert fald. det kan godt være at der kun er 10 dage til. men det er de 10 længste dage i mit liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128