pige eller dreng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Mikkel's mor <3

Hejsa..
sad for sjov og tænkte på hvornår man kan se på maven om man venter en dreng eller pige ?
+
tror i på den med guldringen eller den kinesiske kalender ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Bryndis

Ved mig kunne man næsten se det fra starten af. Man siger jo at hvis man kan se maven bagfra så er det en pige og kan man ikke så er det en dreng.

Den med ringen har sagt rigtig ved min veninde og hendes mor og mormor. Men den kinesiske kalender tror jeg ikke på. Den sagde at jeg ville få en pige her gang. Og jeg har fået en dreng og venter en dreng mere. Så der er jo altid 50/50 chance for at den viser rigtig

Ved du hvad du venter?

Anmeld

11. juli 2010

Emilie Sarah

tror lidt på den kinesiske kalender.
den passer på min mor og min veninde og min venindes mor også.

Så tror da delvist på den

Anmeld

11. juli 2010

Mikkel's mor <3

Bryndis skriver:

Ved mig kunne man næsten se det fra starten af. Man siger jo at hvis man kan se maven bagfra så er det en pige og kan man ikke så er det en dreng.

Den med ringen har sagt rigtig ved min veninde og hendes mor og mormor. Men den kinesiske kalender tror jeg ikke på. Den sagde at jeg ville få en pige her gang. Og jeg har fået en dreng og venter en dreng mere. Så der er jo altid 50/50 chance for at den viser rigtig

Ved du hvad du venter?

okay
Nej ved nemlig ikke hvad det bliver endnu, og er sku alt for nysgerrig 
ifølge kalenderen og ringen skulle jeg vente en pige, og kan ikke finde ud af det med maven
har nemlig næsten intet endnu, men håber da at det snart begynder at komme.

Anmeld

11. juli 2010

Mikkel's mor <3

Emilie Sarah skriver:

tror lidt på den kinesiske kalender.
den passer på min mor og min veninde og min venindes mor også.

Så tror da delvist på den

okay det er sku mærkeligt sådan noget

Anmeld

11. juli 2010

Emilie Sarah

Jennifer skriver:

okay det er sku mærkeligt sådan noget

ja det er det!

Anmeld

11. juli 2010

Nanna1985

Den kinesiske kalender har passet på mig begge gange, men anden gang havde jeg drenge mave, som man siger og alle gættede os på at vi ville få en dreng

Men har fået to dejlige piger

Anmeld

11. juli 2010

Mikkel's mor <3

Nanna1985 skriver:

Den kinesiske kalender har passet på mig begge gange, men anden gang havde jeg drenge mave, som man siger og alle gættede os på at vi ville få en dreng

Men har fået to dejlige piger

Jeg tør heller ikke stole på det, eller sætte næsen for højt op før jeg har været til scanning (:

Anmeld

11. juli 2010

Daisy

Alle tingene har været forkerte hver gang og dette er 3 graviditet. Ved ikke kønnet før det bliver født, så spændende at se om det virker denne gang. Siger det bliver pige, men jeg er sku sikker på det bliver en dreng hehe.
Stol mere på skanneren

Anmeld

11. juli 2010

MarleneH

jeg tror ikke på den kinesiske kalender.. den siger jeg skal have en dreng...men det er nu en pige der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.