Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op det ser hyggeligt ud....................ærgerligt at vi ikke kunne være med. Vi sad i en meget, meget varm bil gennem det halve af sverige............
Blev det holdt hos dig, Sus???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Hold da op det ser hyggeligt ud....................ærgerligt at vi ikke kunne være med. Vi sad i en meget, meget varm bil gennem det halve af sverige............ Blev det holdt hos dig, Sus???
Ja det blev vi enige om da der var legeplads til de små osv.
Tulipan skriver: Lidt øv vi ik fik billed af Emil og valdemar holde i hånd
Lidt øv vi ik fik billed af Emil og valdemar holde i hånd
ja det var så fordi valde ville så gerne holde emil i hånden men den smuttede lige på det ene billede hvor hænderne er på vej fra hinanden..
grinbidderen skriver: ja det var så fordi valde ville så gerne holde emil i hånden men den smuttede lige på det ene billede hvor hænderne er på vej fra hinanden..
Ja De var søde
Tulipan skriver: Ja De var søde
ja de var så de leget bare rigtig godt sammen de to lige fra starten af.. men det gjorde de store tøser osse.. og de små skønne piger og til sidst vicktor ville lege med drengene rigtig dejligt s¨å fik man osse billeder af dem sammen.. hm vi skulle have fået taget et billede af alle mødre og børn
grinbidderen skriver: ja de var så de leget bare rigtig godt sammen de to lige fra starten af.. men det gjorde de store tøser osse.. og de små skønne piger og til sidst vicktor ville lege med drengene rigtig dejligt s¨å fik man osse billeder af dem sammen.. hm vi skulle have fået taget et billede af alle mødre og børn
Ja
Ser ud til at I har super hygget jer.
Dejligt med alle de billeder
Tusind tak for en dejlig dag... ! Og sikke en masse gode billeder der blev taget af vores skønne unger :)
ej hvor i bare hygger! jeg er slet ikke misundelig jo....
jo jeg er så.... jeg vil sgu os snart have NS træf... hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128