Billeder fra nstræf. Mega hyggelig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Når lige du får tiden til det, så må du endelig også dele billederne, som du fik taget, med os andre 

Håber du følte det var "køreturen værd", at komme den lange vej hertil igen. Det var ihvertfald rigtig dejligt at se dig og søde Liva igen.
Jeg er lidt ked af, at jeg ikke fik snakket mere med Jer, nu når I ENDELIG var her.

Måske, hvis engang der bliver gjort alvor af det, så kan det være at vi kunne tilbringe endnu mere tid sammen (som f.eks. snakken der engang var om hytte med overnatning).
Ellers må jeg jo se, om jeg engang kan tage "mod til mig" og køre den lange tur hjem til Jer...

Det var helt sikkert køreturen værd
Men må indrømme at jeg er noget bombet nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Vi må finde en gang hvor i også kan

Ja tak  Hi hi ej nu var det også fordi turen var lang....

Anmeld

11. juli 2010

mama09

Hov hov Vi mangler jo... Ej ses 7,9, 13 næste gange.. Gode billeder fra jer allesammen, ser skiiide hyggeligt ud

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Trinehw skriver:

Hov hov Vi mangler jo... Ej ses 7,9, 13 næste gange.. Gode billeder fra jer allesammen, ser skiiide hyggeligt ud

Ja det håber vi

Anmeld

12. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,hvor ser det bare hyggeligt ud!Det er helt vildt sjovt at se alle jer,som man synes man "kender" efterhånden,samlet et stedTror godtnok også snart Alexander og jeg skal med til sådan et træf da

Anmeld

12. juli 2010

KWL

Hold da op nogle skønne billeder. Ser ud som om i har haft en skøn dag. Håber jeg kan være med endag.

Anmeld

12. juli 2010

Karo

Det ser ud til i har haft en skøn dag

Hvis ikke det var fordi det var så langt væk ville vi også gerne have været med.

Anmeld

12. juli 2010

grinbidderen

hej..

MANGE  tak for en rigtig rigtig hyggelig dag igår, er virkelig glad for at vi kunne køre med tina og liva så valdemar og jeg havde mulighed for at komme med til jylland det er så dejligt endelig at se jer og jeres skønne børn.. tøserne leget godt nok godt sammen de store sammen og de små sammen og emil og valdemar er da blevet rigtig gode venner hva de leget helt vildt godt sammen... og viktor ville heædigvis til sidst gerne lege med de 2 vilde drenge.. hihi..

JEG skal nok sætte de billeder ind jeg har fået taget på mit kamera men orker bare ikke lige  nu.. er helt kvæstet efter igår.

men håber vi ses en anden god gang.. evt kunne i komme til sjælland til til odense.. for det er ket nok for os at komme til odense osse,, end jylland..

TAK Tina fordi vi måtte køre med..

Anmeld

12. juli 2010

grinbidderen

såå fik jeg lige tid til at sætte billederne herind fra en rigtig hyggelig formiddag/eftermiddag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

såå fik jeg lige tid til at sætte billederne herind fra en rigtig hyggelig formiddag/eftermiddag..

Lidt øv vi ik fik billed af Emil og valdemar holde i hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.