Ultimativt SIDSTE indlæg om træffet imorgen !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Jules

Hmmm... Vejret er ikke godt heroppe.... Der blæser og der er absolut ingen sol....

Susanne... Kan du ikke skrive en sms om hvor jeg skal stille barevogn osv? Har rimlig meget oppakning med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Jules

Nu øser det ned....! Håber vejret er bedre nede af...

Anmeld

11. juli 2010

Ida.

Ifølge byvejr ( http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=8900) skulle der komme regn omkring kl. 9-10 stykker og derfra skulle det klare op og temperaturen stige

Anmeld

11. juli 2010

JustAnotherName

Jeg er bange for at vi har valgt forkert 

Godt nok klarer vejret op, og solen kan hurtigt tørre det hele igen.
Men lige nu øs-regner det, og tordner. Og en legeplads er ikke så sjov, når alting er helt vådt! 

Jeg har ikke aflyst Romalt hallen, så hvis vejret svigter (for) længe endnu, så må vi køre derud, som først planlagt....
Men lige nu er det først og fremmest et spørgsmål om, at vi allesammen mødes det samme sted. Så vi ses hos Susanne ca. 10:30 !!!

Anmeld

11. juli 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Men lige nu øs-regner det, og tordner. Og en legeplads er ikke så sjov, når alting er helt vådt! 

Jeg har ikke aflyst Romalt hallen, så hvis vejret svigter (for) længe endnu, så må vi køre derud, som først planlagt....
Men lige nu er det først og fremmest et spørgsmål om, at vi allesammen mødes det samme sted. Så vi ses hos Susanne ca. 10:30 !!!

Ihhh... Jamen... Jeg kan ikke rigtig komme med andet end med bus derud så? Tror ikke Kristian gider vente alt for længe på hvad vi belsutter os... men må da lokke ham lidt så ;) Kan du ikke lige skrive en sms til mig Katrine... Håber jeg kommer til tiden men hvis i belutter jer for hallen inden jeg kommer så skriver du bare... Det vil os være nemmere ...hihi

Anmeld

11. juli 2010

mama09

mama her har hals betændelse - lort hals.. så hyg jer tøser og børn 

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Vi kan bare være inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.