Ultimativt SIDSTE indlæg om træffet imorgen !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

JustAnotherName

Jeg LOVER at jeg ikke opretter flere tråde om træffet imorgen.

Jeg syntes bare, at det er ret vigtigt, at få rettet opmærksomheden på, at adressen nu er ændret.

Jeg har sendt alle (undtagen Laila og Susanne, som får info gennem Sus. og undtagen Gitte ....som jo kører med Tina, og derfor ender hvor Tina kører hen, hehe) en personlig hilsen med den nye adresse. Så håber jeg at vi alle ender det samme sted 

DESVÆRRE har Fie og tvillingerne været nødt til at melde afbud i 11.time (årsagen er uvedkomne). Det betyder så også, at det nok bliver lidt småt med boller...

DER ER VEL IKKE NOGEN SOM TILFÆLDIGT HAR EN POSE BOLLER LIGGENDE I FRYSEREN, SOM LIGE KAN TAGES OP OG MEDBRINGES ???

HELDIGVIS er det lykkedes for Tina, at få udstedet et midlertidigt kørebevis, så hende og Liva + Gitte og Valdemar stadig kan komme med 

HUSK SOLCREME, SOLHATTE OG TÆPPER!
.....Så tager vi tingene derfra som de kommer, og jeg er sikker på, uanset hvad, at vi nok skal få det rigtig hyggeligt!

JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET !!!!   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Ida.

Årh det bliver bare RÅhyggeligt!! Vi har desværre ikke boller i fryseren....til gengæld har jeg lavet de lækreste trøfler/romkugler til os

Vi glææææder os også....selvom det er ærgerligt, at Fie og pigerne har måttet melde fra!!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

JEG GLÆDER MIG

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

Wuuhuu bliver godt. Vi starter bare inde i lejligheden, og så tager vi den derfra når alle er kommet

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Wuuhuu bliver godt. Vi starter bare inde i lejligheden, og så tager vi den derfra når alle er kommet

Okay !!

Og godt du lige sagde det, for ellers havde jeg siddet ude på legepladsen og tjekket mit ur og adressen flere gange   

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Okay !!

Og godt du lige sagde det, for ellers havde jeg siddet ude på legepladsen og tjekket mit ur og adressen flere gange   

Haha kan lige se det for mig

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Hvordan er der med pakering?

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hvordan er der med pakering?

Der er mange p pladser her

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Der er mange p pladser her

Super! Så skal jeg bare manøvre vores store monstrum ind

Anmeld

10. juli 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Super! Så skal jeg bare manøvre vores store monstrum ind

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.