Overreaktion....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Mumto3

Pia. skriver:

Lige den der med svømmehallen syntes jeg bare er så svær... jeg har så mange skønne billeder af mine unger i svømmehallen og er så ked af at det har fået en ende pga. syge menneskers fantasier og lyster, men det er jo en helt anden historie... - forstår godt at denne her mor ville have billeder af sine børn, men jeg forstår så bestemt også dig at du ikke ønsker at være med på dem...

Godt det stadig er lovligt på stranden at tage billeder - hvad gør du der hvis der hopper en mor rundt i vandkanten og tager billeder ? fjerner du så dine børn - for jer må hun jo gerne.

Okay jeg lyder lidt træng over for dig, men det er jeg altså ikke - så læs lige med et smil ikk.... Jeg er bare så irriteret over alle de regler pga. syge menneskers lyster...

Knus Pia.

det havde lidt noget andet på en strand. Den er større og jeg har mulighed for at gå væk. Sige til mine børn, at nu bygger vi lige et sandslot her over, eller noget andet. Men inde i svømmehallen, der var vi 'bundet' til børnebassinet, som ikke er ret stort, og derfor fik jeg hele tiden det kamera stukket op i næsen. Det blev jeg vanvittig af. Havde det været et enkelt billede eller to, havde jeg også tænk: nå, ja, pyt med det. Men hun blev bare ved og ved (uden at ane det vil jeg gætte på at hun har taget over 50 billeder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Corn

Kb skriver:

Min pointe; At jeg jo er forbilled for min søn. Han gør ikke hvad jeg siger, han gør hvad jeg gør

He he og så lige for smilets skyld...

Min mellemste siger for sasan når noget går ham på... Så han gør ikke bare som jeg gør, men også som jeg siger

Anmeld

10. juli 2010

puttecolle

nej jeg syns bestemt ikke du overregere jeg var tændt helt tro faktisk jeg kunne ha  fundet på at smide hendes kammera i vandet....

nicole 28+6

Anmeld

11. juli 2010

Bayze

Macaab skriver:

He he og så lige for smilets skyld...

Min mellemste siger for sasan når noget går ham på... Så han gør ikke bare som jeg gør, men også som jeg siger

Ha ha - så kan du lære det!! Hvor sødt...

Anmeld

11. juli 2010

Kløver

Mumto3 skriver:

Har du prøvet det? altså at overreagere?

Det kom jeg til i mandags da jeg var i svømmehallen med to af mine unger.

Det er forbudt at fotografere i svømmehallen. Det står der og der er sat ikoner op med et billled af en fotografiapparat med en rød streg over. Alligevel gik der en dame rundt og tog en masse billeder. Jeg kunne godt se at det var af hendes børn hun prøvede at tage billeder, men hendes unger flyttede sig bare hele tiden lige hen foran mig og mine børn, så jeg ustandselig kom med på billlederne. -og helt ærligt, det synes jeg bare ikke er særlig fedt! Hverken at mine børn bliver fotograferet i badetøj (tæt på) eller at jeg gør!

Nå ,en jeg tænkte hele tiden, at nu kom en af livredderne nok og sagde noget, men ingen ting sket. Så pludselig røg det ud af munden på mig: NU HOLDER DU FANDEME OP MED DET DER. (Sagt, nærmest råbt i en rigtig sur tone)

Jeg kunne jo godt have sagt det lidt pænene. Jeg blev selv helt forbavset over mig selv. Damen blev rasende på mig. Jeg var egentlig klar til at give hende en undskyldning, men da hun så blev så sur, så blev jeg også sur (det var jeg sådan set i forvejen)

Men hvad med jer? Kan I altid holde jer på måttten, eller overreagere I også nogle gange???

Kender udemærket til man kan komme til at overreagere

lige ang svømmehallen, synes jeg det er svært, for man vil jo på den ene side gerne have billeder af børnene, og må indrømme jeg nok ikke ville tænke så meget over det, hvis en mor bare prøvede at få billeder af sine børn. men igen så er det jo også svært, fordi det kan bliver misbrugt, men synes desværre bare man ser en for stor tendens til, alt bliver forbudt, fordi nogle mennesker bare er syge, eller har en syg tankegang, og synes jeg er ærgeligt.

Anmeld

11. juli 2010

Kløver

Pia. skriver:

Lige den der med svømmehallen syntes jeg bare er så svær... jeg har så mange skønne billeder af mine unger i svømmehallen og er så ked af at det har fået en ende pga. syge menneskers fantasier og lyster, men det er jo en helt anden historie... - forstår godt at denne her mor ville have billeder af sine børn, men jeg forstår så bestemt også dig at du ikke ønsker at være med på dem...

Godt det stadig er lovligt på stranden at tage billeder - hvad gør du der hvis der hopper en mor rundt i vandkanten og tager billeder ? fjerner du så dine børn - for jer må hun jo gerne.

Okay jeg lyder lidt træng over for dig, men det er jeg altså ikke - så læs lige med et smil ikk.... Jeg er bare så irriteret over alle de regler pga. syge menneskers lyster...

Knus Pia.

kunne ikke være mere enig. Det er desværre enkelte mennesker som får det ødelagt for resten. Jeg kan sagtens forstå dilemmaet, med man ikke ønsker at være med på andres billeder, men synes det med stranden er et godt eksempel. man vil jo gerne have minder, med ens børn, og hvis man ikke kan fotografere børnene, kan det jo pludsleig blive en udfordring

Anmeld

11. juli 2010

Corn

Bayze skriver:

Ha ha - så kan du lære det!! Hvor sødt...

Og jm hørte vores undulat sige det, da Aslan blev født... Så jeg siger det åbenbart lidt for tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.