Mumto3 skriver:
Har du prøvet det? altså at overreagere?
Det kom jeg til i mandags da jeg var i svømmehallen med to af mine unger.
Det er forbudt at fotografere i svømmehallen. Det står der og der er sat ikoner op med et billled af en fotografiapparat med en rød streg over. Alligevel gik der en dame rundt og tog en masse billeder. Jeg kunne godt se at det var af hendes børn hun prøvede at tage billeder, men hendes unger flyttede sig bare hele tiden lige hen foran mig og mine børn, så jeg ustandselig kom med på billlederne. -og helt ærligt, det synes jeg bare ikke er særlig fedt! Hverken at mine børn bliver fotograferet i badetøj (tæt på) eller at jeg gør!
Nå ,en jeg tænkte hele tiden, at nu kom en af livredderne nok og sagde noget, men ingen ting sket. Så pludselig røg det ud af munden på mig: NU HOLDER DU FANDEME OP MED DET DER. (Sagt, nærmest råbt i en rigtig sur tone
)
Jeg kunne jo godt have sagt det lidt pænene. Jeg blev selv helt forbavset over mig selv. Damen blev rasende på mig. Jeg var egentlig klar til at give hende en undskyldning, men da hun så blev så sur, så blev jeg også sur (det var jeg sådan set i forvejen
)
Men hvad med jer? Kan I altid holde jer på måttten, eller overreagere I også nogle gange???
Kender udemærket til man kan komme til at overreagere
lige ang svømmehallen, synes jeg det er svært, for man vil jo på den ene side gerne have billeder af børnene, og må indrømme jeg nok ikke ville tænke så meget over det, hvis en mor bare prøvede at få billeder af sine børn. men igen så er det jo også svært, fordi det kan bliver misbrugt, men synes desværre bare man ser en for stor tendens til, alt bliver forbudt, fordi nogle mennesker bare er syge, eller har en syg tankegang, og synes jeg er ærgeligt.
Anmeld