Overreaktion....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Mumto3

Har du prøvet det? altså at overreagere?

Det kom jeg til i mandags da jeg var i svømmehallen med to af mine unger.

Det er forbudt at fotografere i svømmehallen. Det står der og der er sat ikoner op med et billled af en fotografiapparat med en rød streg over. Alligevel gik der en dame rundt og tog en masse billeder. Jeg kunne godt se at det var af hendes børn hun prøvede at tage billeder, men hendes unger flyttede sig bare hele tiden lige hen foran mig og mine børn, så jeg ustandselig kom med på billlederne. -og helt ærligt, det synes jeg bare ikke er særlig fedt! Hverken at mine børn bliver fotograferet i badetøj (tæt på) eller at jeg gør!

Nå ,en jeg tænkte hele tiden, at nu kom en af livredderne nok og sagde noget, men ingen ting sket. Så pludselig røg det ud af munden på mig: NU HOLDER DU FANDEME OP MED DET DER. (Sagt, nærmest råbt i en rigtig sur tone)

Jeg kunne jo godt have sagt det lidt pænene. Jeg blev selv helt forbavset over mig selv. Damen blev rasende på mig. Jeg var egentlig klar til at give hende en undskyldning, men da hun så blev så sur, så blev jeg også sur (det var jeg sådan set i forvejen)

Men hvad med jer? Kan I altid holde jer på måttten, eller overreagere I også nogle gange???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Margorie

Jeg overreagere aldrig.. Men hidser mig tit helt berettigt op i vrede Nogle folk pisser mig bare af.. Som idioten af en nordmand der sprang over mig og min søster i køen- hvilket mor her fik et kæmpe flip over.. DU ER TURIST IKKE GUD DIN RØVNAR! Hov... Man er vel gravid og sur i varmen

Det med billederne ville også ha generet mig voldsomt.. Mine unger skal ikke med på andres billeder i badetøj???!!! tsk!

Anmeld

10. juli 2010

Valle81

JA det kan du tro jeg gør:0)

hvis fx jeg står i kø i et supermarked og de åbne en kasse lige ved siden af den kø jeg står i og flk bare glemmer alt om køkultur og bare nærmest kæmper sig frem så kommer det op i mig, så får jeg altid fyret en ariig bemærkning af.

Eller hvis jeg ser fx børn der på en legeplads ikke behandler hinanden pænt så kommer den sure MAMA også op i mig:0)

Ork ja, du er ikke alene:0)

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Lige den der med svømmehallen syntes jeg bare er så svær... jeg har så mange skønne billeder af mine unger i svømmehallen og er så ked af at det har fået en ende pga. syge menneskers fantasier og lyster, men det er jo en helt anden historie... - forstår godt at denne her mor ville have billeder af sine børn, men jeg forstår så bestemt også dig at du ikke ønsker at være med på dem...

Godt det stadig er lovligt på stranden at tage billeder - hvad gør du der hvis der hopper en mor rundt i vandkanten og tager billeder ? fjerner du så dine børn - for jer må hun jo gerne.

Okay jeg lyder lidt træng over for dig, men det er jeg altså ikke - så læs lige med et smil ikk.... Jeg er bare så irriteret over alle de regler pga. syge menneskers lyster...

Knus Pia.

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Nøj jeg var altså også tændt af... Måske på en livredder.. Jeg er sku i forvejen træt af billeder i vores album af mig i badetøj... Hvad fanden skulle jeg så lave i andres album

Og ja, jeg overtænder... og ret tit tidligere men er vist blevet bedre med årerne... Tror jeg

Anmeld

10. juli 2010

Delilah

Pia. skriver:

Lige den der med svømmehallen syntes jeg bare er så svær... jeg har så mange skønne billeder af mine unger i svømmehallen og er så ked af at det har fået en ende pga. syge menneskers fantasier og lyster, men det er jo en helt anden historie... - forstår godt at denne her mor ville have billeder af sine børn, men jeg forstår så bestemt også dig at du ikke ønsker at være med på dem...

Godt det stadig er lovligt på stranden at tage billeder - hvad gør du der hvis der hopper en mor rundt i vandkanten og tager billeder ? fjerner du så dine børn - for jer må hun jo gerne.

Okay jeg lyder lidt træng over for dig, men det er jeg altså ikke - så læs lige med et smil ikk.... Jeg er bare så irriteret over alle de regler pga. syge menneskers lyster...

Knus Pia.

Tror heller ikke hun vile have haft spor imod det hvis ikke det havde været for alle de syge mennesker der er derude. Det er jo dem der for en til at tænke "Ej måske vi bør dække vores børn til". Forhen var der jo ikke en anden tanke til bare barnenumser rundt omkring.

Anmeld

10. juli 2010

Kb

Kan bestemt også godt blive vanvittig irriteret på andre mennesker - af den ene eller anden grund. Men tænker for tiden meget over hvordan jeg taler til andre og derfor også hvordan andre taler til mig.

Nu er det så sådan at jeg er igang med at lærer min snart 4 årig, hvordan man taler til andre mennesker. At man skal tale ordentligt, ikke bande, råbe eller skrige. At det godt kan være man nogen gange bliver sur, men derfor må man ikke kalde sin mor, eller nogen anden for den sags skyld, for dumme....

Min pointe; At jeg jo er forbilled for min søn. Han gør ikke hvad jeg siger, han gør hvad jeg gør

Anmeld

10. juli 2010

Pia.

Delilah skriver:

Tror heller ikke hun vile have haft spor imod det hvis ikke det havde været for alle de syge mennesker der er derude. Det er jo dem der for en til at tænke "Ej måske vi bør dække vores børn til". Forhen var der jo ikke en anden tanke til bare barnenumser rundt omkring.

Jeg kan så helt bestemt godt forstå man strammer reglerne rundt omkring, men jeg er ked af at leve i sådan en verden (ved uden mærket godt, det ikke kan være anderledes) hvor børn og voksne skal føle sig truet af syge mennesker... Syntes bare det er så trist vi ikke engang kan tage billeder af børnene mere i en svømmehal... Jeg Forstår godt trådstarter ikke vil have det - det skriver jeg også, men min egen mening er at det er trist det skal være sådan her.

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Det sker meget sjældent.... som regel (desværre) bider jeg det i mig og så raser jeg ud når jeg kommer hjem.
Ville ind imellem ønske jeg bare kunne få sagt tingene med det samme!

Anmeld

10. juli 2010

klmf

Pia. skriver:

Jeg kan så helt bestemt godt forstå man strammer reglerne rundt omkring, men jeg er ked af at leve i sådan en verden (ved uden mærket godt, det ikke kan være anderledes) hvor børn og voksne skal føle sig truet af syge mennesker... Syntes bare det er så trist vi ikke engang kan tage billeder af børnene mere i en svømmehal... Jeg Forstår godt trådstarter ikke vil have det - det skriver jeg også, men min egen mening er at det er trist det skal være sådan her.

Det ER  rigtig trist at nogle klamme pædofile har gjort, at vi ikke må tage billeder af børn som naturen har skabt dem - eller at de skal pixeleres når de er nøgne i fjernsynet. Jeg er også godt og grundigt træt af forbud mig her og forbud mig der. Synes folk har så ondt i røven over alting, ville ønske vi kunne se lidt lysere på det hele. Den med børnene er bare så svær, for man har jo heller ikke lyst til at en eller anden klam makker sidder og får sin lyst stillet til et billede af mit barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.