svigermor(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

B&J

lilleflutes skriver:

ja det er de, og børnene skulle jo helst få det godt med deres bedsteforældre.

helt rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Corn

tja tjo... De er nogle dejlige mennesker, når de husker at nogen ting SKAL vi blandes ind i, før de planlægger og andre ting skal de IKKE blande sig i, vi er voksne mennesker

Anmeld

10. juli 2010

FruEllingsen

Min svigermor er rigtig svær at blive klog på.

Inden jeg blev gravid, synes jeg faktisk vi havde et super godt forhold.

i mens jeg var gravid, begyndte det at virke som om at hun egentlig bare syntes at jeg tog Michael fra hende.

Og her efter jeg har født, så er jeg bare Marcus mor. hun ænser mig faktisk ikke rigtig.

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Åhh mine vigerforældre er fantastiske!!!

Min svigerfar kan være lidt af en mundfuld, men man skal bare lige lære at tackle ham

De er to fantastiske mennesker der elsker alle deres børnebørn og gerne har dem på ferie.

Når vores datter er dernede hygger de sig bare SÅ meget. Farmor pakker en madkurv og så tager de til stranden... i det hele taget bare en rigtig hygge farmor.
Farfar er mere sådan en der gerne vil lære børnebørnene ting... så de supplerer hinanden rigtig godt

Og så er minsvigermor den første jeg har haft som jeg bare kan ringe til for at sludre med

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

TbCp skriver:

Åhh mine vigerforældre er fantastiske!!!

Min svigerfar kan være lidt af en mundfuld, men man skal bare lige lære at tackle ham

De er to fantastiske mennesker der elsker alle deres børnebørn og gerne har dem på ferie.

Når vores datter er dernede hygger de sig bare SÅ meget. Farmor pakker en madkurv og så tager de til stranden... i det hele taget bare en rigtig hygge farmor.
Farfar er mere sådan en der gerne vil lære børnebørnene ting... så de supplerer hinanden rigtig godt

Og så er minsvigermor den første jeg har haft som jeg bare kan ringe til for at sludre med

hvor lyder det bare fantastisk(;

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Drømmer skriver:

Min svigermor er rigtig svær at blive klog på.

Inden jeg blev gravid, synes jeg faktisk vi havde et super godt forhold.

i mens jeg var gravid, begyndte det at virke som om at hun egentlig bare syntes at jeg tog Michael fra hende.

Og her efter jeg har født, så er jeg bare Marcus mor. hun ænser mig faktisk ikke rigtig.

ej hvor lyder det bare træls;(

øv for dig

du får lige en

Anmeld

10. juli 2010

Tanja1

Jeg er desværre ikke én af de heldige, når det kommer til svigerforældre... Svigerfar var supersød med mig, men er nu død . Min svigermor, ja, vi kunne have det bedre sammen. Hun er meget stærk og siger sin mening lige ud - jeg er blødere, og bliver nemt ked af det hun siger. Eller så bliver jeg sur og vred, og beder hende om at blande sig udenom, og det bliver hun sur/ked af. Efterhånden har vi accepteret, at vi er meget forskellige, og prøver at få det til at gå, fordi vi er familie, men det er svært, især nu at vi har fået et barn. På den anden side holder vi også af hinanden, men er også glade for at vi ikke ses så ofte, da hun jo bor i Sydafrika.

Anmeld

10. juli 2010

FruEllingsen

lilleflutes skriver:

ej hvor lyder det bare træls;(

øv for dig

du får lige en

Ja det er det. især fordi vi kom så godt ud af det med hinanden i starten

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Drømmer skriver:

Ja det er det. især fordi vi kom så godt ud af det med hinanden i starten

kan sørme godt forstå dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.