svigermor(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

lilleflutes

har fået en ny svigermor her for en måned siden(;

og jeg er gravid i uge 33.
så det jo ikke min nye kærestes barn, men nøj hvor er jeg dog blevet taget godt imod. mange klager over deres svigermødre, men kan jeg sørme ikke gøre. hun er negle tekniker, og har fået lavet gele negle gratis, hun har givet mig en masse baby ting, for som hun siger, bliver hun forhåbenlig en bonus bedste(; da faren til mit barn ikke vil se det og hans forældre vil heller ikke se det og være bedsteforældre for det, så svigermor kommer jo også til at se lidt til den lille,

var så bange for at komme ind i en ny familie nu når jeg er gravid, men kunne ikke ønske mig en beder måde at blive taget imod(;

Hvordan er jeres svigermødre/fædre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Mumto3

Mine svigerforældre er guld værd!!!(de skal bare tackles rigtig!)

Søde til at passe børnene, får ofte lækkert tøj af dem til børnene. De overholder mine grænser (som jeg er god til at sætte og sige klart og tydeligt!). Tilgengæld er jeg en sød svigerdatter der ringer mindst 1 gang om dagen, og ofte skriver mail og/ellers smsér med svigermor. Hun vil gerne følge med, og det får hun så lov til når det passer!!! Så derfor ringer jeg så ofte til hende, at der ikke er nogen grund til at hun ringer til mig.

Det funger perfekt! (og det tror/håber jeg også svigermor synes!)

Jeg kunne ihvertfald ikke ønske mig noget bedre, det er helt sikkert!!!

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Mumto3 skriver:

Mine svigerforældre er guld værd!!!(de skal bare tackles rigtig!)

Søde til at passe børnene, får ofte lækkert tøj af dem til børnene. De overholder mine grænser (som jeg er god til at sætte og sige klart og tydeligt!). Tilgengæld er jeg en sød svigerdatter der ringer mindst 1 gang om dagen, og ofte skriver mail og/ellers smsér med svigermor. Hun vil gerne følge med, og det får hun så lov til når det passer!!! Så derfor ringer jeg så ofte til hende, at der ikke er nogen grund til at hun ringer til mig.

Det funger perfekt! (og det tror/håber jeg også svigermor synes!)

Jeg kunne ihvertfald ikke ønske mig noget bedre, det er helt sikkert!!!

de lyder da også til at være super(;

syntes tit man hører om svigermekaniken er nogle djævler(; men dejligt at hører modsætninger(;

Anmeld

10. juli 2010

wamse

Jeg har lige fået kontakt med mine tidligere svigerforældre igen, efter 1½ år uden nogen former for kontakt. Jeg håber på at min datter kommer til at have et super godt forhold til dem.

Da vi stoppede med kontakten blev mange grimme ting sagt og vi er på et meget sårbart sted endnu, men vi forsøger for min datters skyld.

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

wamse skriver:

Jeg har lige fået kontakt med mine tidligere svigerforældre igen, efter 1½ år uden nogen former for kontakt. Jeg håber på at min datter kommer til at have et super godt forhold til dem.

Da vi stoppede med kontakten blev mange grimme ting sagt og vi er på et meget sårbart sted endnu, men vi forsøger for min datters skyld.

lyder dejligt nok for din datter(;

Al held og lykke til dig(;

Anmeld

10. juli 2010

Margorie

Hvor dejligt
Lad mig bare nøjes med at sige jeg godt kan lide svigerfar og hans kone Så kan i læse resten mellem linjerne

Anmeld

10. juli 2010

B&J

lilleflutes skriver:

har fået en ny svigermor her for en måned siden(;

og jeg er gravid i uge 33.
så det jo ikke min nye kærestes barn, men nøj hvor er jeg dog blevet taget godt imod. mange klager over deres svigermødre, men kan jeg sørme ikke gøre. hun er negle tekniker, og har fået lavet gele negle gratis, hun har givet mig en masse baby ting, for som hun siger, bliver hun forhåbenlig en bonus bedste(; da faren til mit barn ikke vil se det og hans forældre vil heller ikke se det og være bedsteforældre for det, så svigermor kommer jo også til at se lidt til den lille,

var så bange for at komme ind i en ny familie nu når jeg er gravid, men kunne ikke ønske mig en beder måde at blive taget imod(;

Hvordan er jeres svigermødre/fædre

Ej hvor dejligt kan godt forstå du er rigtigt glad jeg er også super glad for min svigermor og svigerfar de er bare de bedste

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

B&J skriver:

Ej hvor dejligt kan godt forstå du er rigtigt glad jeg er også super glad for min svigermor og svigerfar de er bare de bedste

det så dejligt at hører ikke alle har nogle trælse svigerforældre(;

Anmeld

10. juli 2010

B&J

lilleflutes skriver:

det så dejligt at hører ikke alle har nogle trælse svigerforældre(;

nej jeg er ked af de folk der ikke har gode svigerforælder de er jo en del af familien

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

B&J skriver:

nej jeg er ked af de folk der ikke har gode svigerforælder de er jo en del af familien

ja det er de, og børnene skulle jo helst få det godt med deres bedsteforældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.