mor, kommende mormor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

XXSS

lilleflutes skriver:

er simpelhen for overbeskyttende,

er i uge 33, og vil hen til min kæreste den kommende weekend. og snakkede med min mor igår og fortæller hende at jeg ikk er hjemme der, hvis hun nu skulle komme forbi(;

så siger hun at det syntes hun var en dårlig ide for jeg skal sidde i bus i 1 time, osv og at jeg jo nødig skulle gå i fødsel nu,
og at jeg jo skulle tænke på at jeg var højgravid osv,

men gidder bare ikke sidde i min lejlighed hele dagen for at beskytte mig selv, og vil da også gerne hen til min kæreste, da jeg ikke syns det er fair han skal kører hen til mig hele tiden,
og jeg har ikke nogle gravidtets Gener(staves?) eller noget, og skal da nok passe på, det jo ikke fordi jeg vil ud og løbe en marton

men nøj hvor vil hun dog diskoter,

sorry ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg havde bare brug for lidt luft,

Selvfølgelig skal du tage afsted, hvis du har det godt med et og er tilpas - så fred da være med det  - Det skal den kommende mormor jo hellere ikke bestemme... Pas på med at lade hende bestemme for meget fra starten, så kan det godt blive et helved når baby endelig kommer...

Rigtig god tur hen til kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

lilleflutes

Tanja78 skriver:

Selvfølgelig skal du tage afsted, hvis du har det godt med et og er tilpas - så fred da være med det  - Det skal den kommende mormor jo hellere ikke bestemme... Pas på med at lade hende bestemme for meget fra starten, så kan det godt blive et helved når baby endelig kommer...

Rigtig god tur hen til kæresten

jo mange tak(;

tager skam også afsted(:

Anmeld

10. juli 2010

XXSS

lilleflutes skriver:

hihi ja lidt tideligt at skulle flytte sammen(;

men dejligt at have en og dele tingene med, da faren til barnet ikke vil se barnet og vil hans familie heller ikke, osv,

men er også ved at blive tosset i hovedet over min mor, hver gang jeg snakker med hende får jeg en ny ting at skulle passe på, og hun husker mig hele tiden på jeg ikke må bærer mere end 10 kilo og jeg skal ikke stresse, og skal slappe af osv. der skal jo nødig ske hendes barnebarn noget. årh gud man, kom til at sige til hende at jeg ligeså godt kune rulle mig ind i bobbel plast og  låse min dør osv, så flippede hun da helt.

Du må bede hende pænt om at slappe lidt af! For mig lyder det meget som om hun prøver at styre dig og tro mig så bliver det kun værre når barnebarnet kommer - brug din sunde fornuft og lad hende få det af vide.. Mormødre er der for at bakke op - ikke for at bestemme, du er selv på vej til at blive mor og derfor skal hun respektere dine valg, også de valg du foretager i fremtiden for dit barn.. Hun kan komme med gode råd, men er også nødt til at vide, at du følger det du synes er rigtigt..

Jeg ville også blive tosset over det!

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Tanja78 skriver:

Du må bede hende pænt om at slappe lidt af! For mig lyder det meget som om hun prøver at styre dig og tro mig så bliver det kun værre når barnebarnet kommer - brug din sunde fornuft og lad hende få det af vide.. Mormødre er der for at bakke op - ikke for at bestemme, du er selv på vej til at blive mor og derfor skal hun respektere dine valg, også de valg du foretager i fremtiden for dit barn.. Hun kan komme med gode råd, men er også nødt til at vide, at du følger det du synes er rigtigt..

Jeg ville også blive tosset over det!

skal hen og snakke med hende imorgen, for er ved at blive skør over alle de ting hun siger,

så må jeg tage det som det kommer(;

Anmeld

11. juli 2010

XXSS

lilleflutes skriver:

skal hen og snakke med hende imorgen, for er ved at blive skør over alle de ting hun siger,

så må jeg tage det som det kommer(;

Lyder fornuftigt ellers bliver du skør.. Hvis du har set de unge mødre - så er malous mor akkurat sådan som du "siger" din mor opfører sig... Selvom malou siger nej til sønnen, så siger mormor noget andet og så hører han selvfølgelig ikke efter - hvis du vil have at dit og dit barns forhold til din mor skal være bedre og anderledes end det så få snakken med det samme  pøj pøj

Anmeld

11. juli 2010

lilleflutes

Tanja78 skriver:

Lyder fornuftigt ellers bliver du skør.. Hvis du har set de unge mødre - så er malous mor akkurat sådan som du "siger" din mor opfører sig... Selvom malou siger nej til sønnen, så siger mormor noget andet og så hører han selvfølgelig ikke efter - hvis du vil have at dit og dit barns forhold til din mor skal være bedre og anderledes end det så få snakken med det samme  pøj pøj

netop, har set det og sådan virker min mor faktisk meget, og ønsker for alt i verden ikke mit barn skal blive forvirret fordi jeg siger nej, og mormor siger ja,

Anmeld

11. juli 2010

XXSS

lilleflutes skriver:

netop, har set det og sådan virker min mor faktisk meget, og ønsker for alt i verden ikke mit barn skal blive forvirret fordi jeg siger nej, og mormor siger ja,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.