mor, kommende mormor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

lilleflutes

Maja84 skriver:

Jeg tror bedst du selv kan vurdere, om du føler du kan klare turen eller ej, hvis du slet ikke er generet, tror da ikke det skulle være noget problem. Kan da godt forstå du ikke vil sidde alene i din lejlighed, hele tiden

ja, regner også med jeg tager afsted, hvis ikke der sker noget inden(;

men bliver bare så depri af at sidde i lejligheden, dag ud og dag ind, og vil gerne opleve lidt inden den lille kommer(;

men syns bare hun har sådan en streng holdning, men i bund og grund ved jeg godt hun bare vil beskytte mig mest mulig(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Trolde_mor

lilleflutes skriver:

nemlig, regnet jeg heller ike med(:

og ja gåturen, er jo kort og det er jo godt for kroppen(;

Nemlig

Så din mor må lige minde sig selv om de ting når hun ikke mener du skal forlade lejligheden

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Trolde_mor skriver:

Nemlig

Så din mor må lige minde sig selv om de ting når hun ikke mener du skal forlade lejligheden

ja, men vil lige prøve at snakke med hende, for vil jo ikke pakke mig selv ind i bobbelplast(;

Anmeld

10. juli 2010

Trolde_mor

lilleflutes skriver:

ja, men vil lige prøve at snakke med hende, for vil jo ikke pakke mig selv ind i bobbelplast(;

Og det skal du heller ikke Du må lige give en update når du har snakket med hende

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

Trolde_mor skriver:

Og det skal du heller ikke Du må lige give en update når du har snakket med hende

skal jeg nok(;

Anmeld

10. juli 2010

Trolde_mor

lilleflutes skriver:

skal jeg nok(;

Super

Anmeld

10. juli 2010

Muffinmus

hold da op, du kan både gå til gymnaestik for gravide, bowle, gå ture og cykle marathon hvis du ønsker det:-)

Din mor er da vist en smule mormor sart hvad:-)

Hun mener det sikkert godt, men bare ærgeligt det har den modatte effekt fordi hun ikke aner hvad hun skaker om.

Busturen er kun godt for psyken så bare smut afsted.

Men må man spørge hvorfor filan i ikke bor sammen??? i venter et barn i har skabt i fællesskab og det skal passes i fælleskab og vokse op med mor og far 24 timer i døgnet, især i starten er det endnu emre vigtigt jo.Man kan da simpelthen ikke bare lave børn sammen og bo hver for sig???

Nå, men håber da sørme i når at flytte sammen idenn babyen kommer, ellers bliver det dælme noget bøvl:-)

Men drop din mor, hun bestemmer ikke og vil hun ikke høre, jamen så bare luk af og sig ja ja og gør som du ellers lige har brug for. Og har du brug for at det er dig der kommer ud, jamen så ud med dig:-)

Og i øvrigt er du først højgravid når du er 37+0, kan du hilse din mor og sige hvis hun ikke lytter.

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

MariaE skriver:

hold da op, du kan både gå til gymnaestik for gravide, bowle, gå ture og cykle marathon hvis du ønsker det:-)

Din mor er da vist en smule mormor sart hvad:-)

Hun mener det sikkert godt, men bare ærgeligt det har den modatte effekt fordi hun ikke aner hvad hun skaker om.

Busturen er kun godt for psyken så bare smut afsted.

Men må man spørge hvorfor filan i ikke bor sammen??? i venter et barn i har skabt i fællesskab og det skal passes i fælleskab og vokse op med mor og far 24 timer i døgnet, især i starten er det endnu emre vigtigt jo.Man kan da simpelthen ikke bare lave børn sammen og bo hver for sig???

Nå, men håber da sørme i når at flytte sammen idenn babyen kommer, ellers bliver det dælme noget bøvl:-)

Men drop din mor, hun bestemmer ikke og vil hun ikke høre, jamen så bare luk af og sig ja ja og gør som du ellers lige har brug for. Og har du brug for at det er dig der kommer ud, jamen så ud med dig:-)

Og i øvrigt er du først højgravid når du er 37+0, kan du hilse din mor og sige hvis hun ikke lytter.

det ikke min kærestes barn, så derfor vi ikke bor sammen, vi har kun været sammen i en måned(:

men tager skam også afsted, men havde bare brug for lidt luft, self tror jeg hun mener det godt, men det kan godt blive belastende.

Anmeld

10. juli 2010

Muffinmus

arrh,okay, ja så er det måske også en anelse tidligt at flytte sammen:-)

Men lækker tdu har fundet dig en kæreste og ikke skal stå helt alene med det:-)Det er vist de færreste der er så heldige.

Amen var blevet sindsyg hvis min mor var sådan:-) seriøst, havde forbudt hende at ringe mere end 1 gang hver anden dag og ellers lade mig have livet lidt i fred:-)

Min mor sage at hun ikke ville rigne og spørge hele tiden om det skete noget da jeg blev højgravid...for det ville jo være irriterende. Og havd gjrode hun?? hun ringede hele tiden for at sprøge om småting eller fortælle småting. og tog jeg ikke lgie tlf ringede hun straks til min madn go udspurtge ham..og tog han den helelr ikke gik hun nærmest lidt i panik, tænk nu hvis jeg var i fødsel uden at hun vidste det:-)kors mand....

Anmeld

10. juli 2010

lilleflutes

MariaE skriver:

arrh,okay, ja så er det måske også en anelse tidligt at flytte sammen:-)

Men lækker tdu har fundet dig en kæreste og ikke skal stå helt alene med det:-)Det er vist de færreste der er så heldige.

Amen var blevet sindsyg hvis min mor var sådan:-) seriøst, havde forbudt hende at ringe mere end 1 gang hver anden dag og ellers lade mig have livet lidt i fred:-)

Min mor sage at hun ikke ville rigne og spørge hele tiden om det skete noget da jeg blev højgravid...for det ville jo være irriterende. Og havd gjrode hun?? hun ringede hele tiden for at sprøge om småting eller fortælle småting. og tog jeg ikke lgie tlf ringede hun straks til min madn go udspurtge ham..og tog han den helelr ikke gik hun nærmest lidt i panik, tænk nu hvis jeg var i fødsel uden at hun vidste det:-)kors mand....

hihi ja lidt tideligt at skulle flytte sammen(;

men dejligt at have en og dele tingene med, da faren til barnet ikke vil se barnet og vil hans familie heller ikke, osv,

men er også ved at blive tosset i hovedet over min mor, hver gang jeg snakker med hende får jeg en ny ting at skulle passe på, og hun husker mig hele tiden på jeg ikke må bærer mere end 10 kilo og jeg skal ikke stresse, og skal slappe af osv. der skal jo nødig ske hendes barnebarn noget. årh gud man, kom til at sige til hende at jeg ligeså godt kune rulle mig ind i bobbel plast og  låse min dør osv, så flippede hun da helt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.