Tudeture..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

lululupo

Zette skriver:

Aldrig...

den må jeg tilslutte mig, jeg tuder stadig i stor stil  Har lige tudet af at se vejrudsigten, fordi jeg synes det bliver alt for varmt for min lille prinsesse!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

MariaJ

lululupo skriver:

den må jeg tilslutte mig, jeg tuder stadig i stor stil  Har lige tudet af at se vejrudsigten, fordi jeg synes det bliver alt for varmt for min lille prinsesse!!!

Hvor sødt. Sender lige et til dig.

Anmeld

10. juli 2010

smokin

lululupo skriver:

Enig...

Jeg tudede sidst fordi jeg skulle i narkose og tænk hvis jeg ikke så hende igen... Og da jeg kom ud af narkose fordi jeg ikke kunne komme op til hende med det samme..

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

Macaab skriver:

Jeg har ikke selv prøvet at have tudeturene, men har haft dage med Andreas, hvor jeg var noget "blue"...

Men jeg er blevet mere følsom generelt, kan blive rørt af tv-programmer om børn, sygdom osv... Det har ellers ikke ligget til mig, før jeg fik børn.

Men manden derimod, kan ligge med Aslan og pludre og få våde øjne ...Så han har overtaget tudeture for mig.

Han  også som pisket da Aslan blev født, og det ligner heller ikke ham... Og til vores bryllup ... Og til en tale ved brylluppet fra hans gode kammerat måtte vi trøste, da han

Så han er helt klart også påvirket af at være blevet far... Alle tre gange, for det er blevet værre for hver gang.

Men din krop hærges af hormoner, så det skal nok finde et leje igen, hvor der er plads til dig

Sådan er det også gået her. Jeg var lidt af en tudeprinsesse i forvejen, så forskellen er bare at nu  vi begge to (og alle tre for den sags skyld).

Anmeld

10. juli 2010

lululupo

Zette skriver:

Enig...

Jeg tudede sidst fordi jeg skulle i narkose og tænk hvis jeg ikke så hende igen... Og da jeg kom ud af narkose fordi jeg ikke kunne komme op til hende med det samme..

århhhh ja men er de operationer færdige, punktum, basta......

Håber snart du kommer til kræfterne igen, og nyd nu din skønne datter, selvom du nok har brug for ekstra hjælp i nogle dage......

Jeg har sovet som en sten her til morgen 7 timer, Lasse har taget sig af prinsessen

Anmeld

10. juli 2010

smokin

lululupo skriver:

århhhh ja men er de operationer færdige, punktum, basta......

Håber snart du kommer til kræfterne igen, og nyd nu din skønne datter, selvom du nok har brug for ekstra hjælp i nogle dage......

Jeg har sovet som en sten her til morgen 7 timer, Lasse har taget sig af prinsessen

Næh hvor dejligt... jeg fik også lov at sove i nat da hun ville opleve verdenen kl.04 - så tog Nicolai hende. Men jeg måtte lige op kl.7 og fodre et skrigende barn... og så i seng igen.. så nu er jeg ok frisk. Dog med MANGE smerter!

Anmeld

10. juli 2010

lululupo

Zette skriver:

Næh hvor dejligt... jeg fik også lov at sove i nat da hun ville opleve verdenen kl.04 - så tog Nicolai hende. Men jeg måtte lige op kl.7 og fodre et skrigende barn... og så i seng igen.. så nu er jeg ok frisk. Dog med MANGE smerter!

hvor dejligt, altså med søvnen...... Kan kun forstille mig smerterne, de har jo også åbnet dig 4 gange, er stadig helt i chok over hvor uheldig du har været.....

Anmeld

10. juli 2010

Corn

MariaJ skriver:

Sådan er det også gået her. Jeg var lidt af en tudeprinsesse i forvejen, så forskellen er bare at nu  vi begge to (og alle tre for den sags skyld).

Jeg har aldrig haft nemt ved tårer, hverken følelsesmæssig eller fysisk smerte har haft tendens til at drive vand i mine øjne...

Men med tre børn i bagagen, så kan jeg føle mig rørt over nogle ting, situationer osv der bare sætter nogen tanker igang...

Spøjst...

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

Macaab skriver:

Jeg har aldrig haft nemt ved tårer, hverken følelsesmæssig eller fysisk smerte har haft tendens til at drive vand i mine øjne...

Men med tre børn i bagagen, så kan jeg føle mig rørt over nogle ting, situationer osv der bare sætter nogen tanker igang...

Spøjst...

Ja, jeg kunne egentlig godt ønske mig, at jeg var liiidt mere hårdhudet. Ikke at jeg har noget imod at vise følelser, men det sender bare tit et forkert signal, når tårene triller. Det gør de fx tit hos mig, når jeg er sur, og så er det bare svært at bevare overtaget.

Anmeld

10. juli 2010

Corn

MariaJ skriver:

Ja, jeg kunne egentlig godt ønske mig, at jeg var liiidt mere hårdhudet. Ikke at jeg har noget imod at vise følelser, men det sender bare tit et forkert signal, når tårene triller. Det gør de fx tit hos mig, når jeg er sur, og så er det bare svært at bevare overtaget.

Ja det kan godt misforståes hvis vrede kommer ud med tårer, men den slags bestemmer man jo desværre ikke selv. Jeg er så meget drenge-pige, at min mand (og tidligere mandlige bekendte) har efterlyst lidt flere følelser og lidt mindre fysik

fx ville min mand gerne have det store kirkebryllup med 100-vis af mennesker og bruden i stor kjole og fest hele natten... Jeg ville snige mig på rådhus( hvis jeg da absolut skulle giftes-og det af praktiske årsager) og lade det være mellem ham og mig...

Min mand er super romantisk, og jeg synes det er noget pladder... Så han er stoppet med at komme med blomster, for jeg vil hellere have noget jeg kan bruge til noget, så sidst kom han med to nye have-redskaber til mig... SE så bliver jeg rigtig rigtig glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.