MariaJ skriver:
Ja, jeg kunne egentlig godt ønske mig, at jeg var liiidt mere hårdhudet. Ikke at jeg har noget imod at vise følelser, men det sender bare tit et forkert signal, når tårene triller. Det gør de fx tit hos mig, når jeg er sur, og så er det bare svært at bevare overtaget.
Ja det kan godt misforståes hvis vrede kommer ud med tårer, men den slags bestemmer man jo desværre ikke selv. Jeg er så meget drenge-pige, at min mand (og tidligere mandlige bekendte) har efterlyst lidt flere følelser og lidt mindre fysik
fx ville min mand gerne have det store kirkebryllup med 100-vis af mennesker og bruden i stor kjole og fest hele natten... Jeg ville snige mig på rådhus( hvis jeg da absolut skulle giftes-og det af praktiske årsager) og lade det være mellem ham og mig...
Min mand er super romantisk, og jeg synes det er noget pladder... Så han er stoppet med at komme med blomster, for jeg vil hellere have noget jeg kan bruge til noget, så sidst kom han med to nye have-redskaber til mig... SE så bliver jeg rigtig rigtig glad
Anmeld