Tudeture..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Risen

Hvornår stopper de? Hvornår stopper man med at være så følsom?.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Risen

Risen skriver:

Hov altså efter fødslen.. 

Anmeld

10. juli 2010

Munder

Uhhh, der kan godt gå noget tid. Tror jeg de første 3 uger tudede hver dag omkring kl. 17.00.

Men det med at være emotionel stopper ikke. Jeg er blevet langt mere følsom og tudevårn efter jeg er blevet mor.

Anmeld

10. juli 2010

Risen

Munder skriver:

Uhhh, der kan godt gå noget tid. Tror jeg de første 3 uger tudede hver dag omkring kl. 17.00.

Men det med at være emotionel stopper ikke. Jeg er blevet langt mere følsom og tudevårn efter jeg er blevet mor.

Oh så lang tid ? .. Er også helt ekstremt følsom... Kom til at ramme rasmus med en spisekniv igår og der skete slet ikke noget, men begyndte bare at tude og tude og tude.. .. 

Anmeld

10. juli 2010

Munder

Risen skriver:

Oh så lang tid ? .. Er også helt ekstremt følsom... Kom til at ramme rasmus med en spisekniv igår og der skete slet ikke noget, men begyndte bare at tude og tude og tude.. .. 

Haha, kan sagtens kuske det. Men jeg tror måske også jeg tudede ekstra længe pga. en meget hård fødsel og efterspil. Du kan jo være heldig, det stille og roligt går over i løbet af den næste uge.

Tillykke forresten med den lille Clara, hvor er hun bare fin

Anmeld

10. juli 2010

Munder

Ups, dobbelt

Anmeld

10. juli 2010

dorthemus

Mit stoppede efter de to hårde første uger

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Jeg har ikke selv prøvet at have tudeturene, men har haft dage med Andreas, hvor jeg var noget "blue"...

Men jeg er blevet mere følsom generelt, kan blive rørt af tv-programmer om børn, sygdom osv... Det har ellers ikke ligget til mig, før jeg fik børn.

Men manden derimod, kan ligge med Aslan og pludre og få våde øjne ...Så han har overtaget tudeture for mig.

Han  også som pisket da Aslan blev født, og det ligner heller ikke ham... Og til vores bryllup ... Og til en tale ved brylluppet fra hans gode kammerat måtte vi trøste, da han

Så han er helt klart også påvirket af at være blevet far... Alle tre gange, for det er blevet værre for hver gang.

Men din krop hærges af hormoner, så det skal nok finde et leje igen, hvor der er plads til dig

Anmeld

10. juli 2010

Na-Wi

Risen skriver:

Den første måned lavede jeg ikke andet end at tude og tude.. Men heldigvis går det over igen hehe.. Jeg er også blevet mere følsom efter jeg fødte, det kan godt være hamrende irriterende engang imellem men sådan er det !

Anmeld

10. juli 2010

smokin

Risen skriver:

Aldrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.