Gad vide hvad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Kløver

selvfølgelig kan det være trels, men ja det er jo jeres hjem, og det er jo ikke overdrevent unormalt, eller fordi i så larmer unormalt meget, så må man jo flytte ud i et øde hus på landet, hvis man ikke kan klare andre mennesker

synes ikke der er noget man som sådan kan noget ved det, det er jo lydt, hvad ville hun gøre hvis i havde fået et kolikbarn ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Corn

Jeanne skriver:

Og ang. underbo - vi fik engang en klage over at vi gik rundt i vores lejelighed når hun skulle strikke. Så skulle der nemlig være total ro

total god strikkestil... SCHysss..........

Hold kæft hvor er folk sjove...

Herude på Bøh'ern hvor vi bor, er det naboens vindspil der går mig på nerverne... Men en dag hvor hun besøger datteren i Kbh, så skyder vi det ned

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Jeanne skriver:

Og ang. underbo - vi fik engang en klage over at vi gik rundt i vores lejelighed når hun skulle strikke. Så skulle der nemlig være total ro

Arhhhhahahaha

Anmeld

11. juli 2010

XXSS

Det er jo ikke dit problem, jeg kunne forstå, hvis man gjorde nogle ting bevidst.! Altså vi havde en overbo, hvor ungen skreg konstant og kvinden larmede også - men det gjorde vi altså ikke noget ved selv om det var pisse irriterende.! Sådan er det at bo i lejlighed og nogle af de ting man må indfinde sig med kan ske - too bad.!

Jeg var godt nok blevet tosset, hvis nogle naboer kørte hetz med mig og indsendte klager, på trods af at jeg ikke havde gjort noget..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.