Gad vide hvad..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2010

Sissel

min underbo vil have at jeg stiller op.. Sasha står op omkring kl halv 6 hver morgen.. Og hun græder meget sjældent. Men babyer larmer jo hun råber og sparker og hamrer i gulvet. Og jeg kan da godt se at det må være irriterende, men hvad skal jeg gøre?? Hun er lidt sær, og selv lister hun rundt inde i sin lejlighed for ikke at larme for meget.. Men altså, det her er jo vores hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

trunte89

Jeg tænker ofte det sammen når min Sara marchere gennem lejligheden, men det er bare ikke så meget at gøre. Andet end at bede hende om at lade være.

Da jeg var lille havde jeg en jævnalderende veninde der boede oven over os. Hun fik lov at spille bold, løbe på rulle skøjter osv. DET kan man gøre noget ved.

Anmeld

10. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvad med sådan et legetæppe af det der skum-noget? Det tager da det meste af støjen.

Anmeld

10. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Og ang. underbo - vi fik engang en klage over at vi gik rundt i vores lejelighed når hun skulle strikke. Så skulle der nemlig være total ro

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Åhh min farmor boet også oven på sådan sur gammel liste dame så hver gang vi var på ferie hos hende skulle vi liste rundt for ellers fik gulvet lige med kosten nede fra det var bare ikke sjovt men altså du kan ikke hindre dit barn i at tumle rund så må underboen vende sig til det eller flytte! Jeg selv synes det er så hyggeligt man kan høre der er liv i den oven på eller under da jeg boet i lejlighed.

Knus Diana

Anmeld

10. juli 2010

klmf

5.30. er dælme også tidligt (den kører vi også med her...), så kan da godt forstå hun synes det er træls. Men er det ikke en af de ting, der følger med i at bo i lejlighed? I larmer vel ikke ekstar-ordinært meget (som eksemplet med rulleskøjter (!) indenfor)??

Hvis du møder hende en dag, kan du jo sige at du har lagt mærke til, at hun hamrer i loftet og spørge om der er noget i vejen med loftet?? På den søde måde altså... Og hvis hun så brokker sig over, at dit barn larmer, så må du jo sige det som det er: At det er altså ikke noget, der er så meget at gøre ved, når hun er stået op, så er hun jo stået op og at du nu må trække lidt på dine søde naboers tålmodighed

Sikke da en krampe, måske hun skulle finde et olde-kolle i stedet

Anmeld

10. juli 2010

klmf

Jeanne skriver:

Og ang. underbo - vi fik engang en klage over at vi gik rundt i vores lejelighed når hun skulle strikke. Så skulle der nemlig være total ro

Total god strikke-stil dér!  I svarede vel forhåbentlig ikke på den??

Anmeld

10. juli 2010

Mutti2B

Jeg vil også selv blive irriteret hvis det er kl 5.30 hver morgen. Du ville nok også synes det var irriterende hvis hun larmede til kl. 24 hver aften

Har I overvejet gulvtæpper? Det må da kunne tage noget af larmen

Anmeld

10. juli 2010

Delilah

Jeg havde engang en underbo der insendte klager over at vi flyttede rundt på møblerne midt om natten  Og der kunne vi jo kun sige at vi lå og sov.. De beklagede sig også over at vi hoppede så meget at deres 40 kilo glasbord stod og rystede. Men igen så lavede vi jo ikke rigtigt andet end at gå rundt, spise aftensmad og se lidt film. Vi havde ikke engang børn.

Så skete det at de indsendte en klage over os fra et tidspunkt hvor vi havde været på Malta hele ugen så vi gik ned til vores boligkontor med klagen og viste billetten frem.

Så gik der ikke lang tid før de flyttede!

Det skal siges at vi havde oplyst boligkontoret om at vi blev generet af vores underboer der kunne komme op og vække os med hamren og dunken på døren og en meget stor mand ville stå og råbe og skrige af mig og forsøge at skubbe sig vej ind i lejligheden. De ville også vente på at de kunne høre os komme ned af trappen og så ville de springe ud og blokkere os vejen ned for at råbe af os. RIGTIG ubehageligt.

Puha det blev lidt af en lang historie Tror min pointe er at du ikke kan gøre noget ved at du har børn, børn larmer jo og så må folk finde sig i det. Du skal ikke lade dig Kue for meget af dine naboer. Det lyder jo ikke til du bevist blæser dem ud af huset

Anmeld

10. juli 2010

Sissel

Mutti2B skriver:

Jeg vil også selv blive irriteret hvis det er kl 5.30 hver morgen. Du ville nok også synes det var irriterende hvis hun larmede til kl. 24 hver aften

Har I overvejet gulvtæpper? Det må da kunne tage noget af larmen

ja ville synes det var helt vildt træls.. Og kl halv 6 er tidligt, men hvad skal jeg stille op.. Og havde det været alt andet end en baby der larmede havde jeg kunne forstå det.
Hun har et gulvtæppe der inde hvor alt hendes legetøj er, men hun er jo 9 måneder, så hun blir der jo ikke og jeg kan ikke så godt ligge gulvtæppe i hele lejligheden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.