Jeg havde engang en underbo der insendte klager over at vi flyttede rundt på møblerne midt om natten
Og der kunne vi jo kun sige at vi lå og sov.. De beklagede sig også over at vi hoppede så meget at deres 40 kilo glasbord stod og rystede. Men igen så lavede vi jo ikke rigtigt andet end at gå rundt, spise aftensmad og se lidt film. Vi havde ikke engang børn.
Så skete det at de indsendte en klage over os fra et tidspunkt hvor vi havde været på Malta hele ugen så vi gik ned til vores boligkontor med klagen og viste billetten frem.
Så gik der ikke lang tid før de flyttede!
Det skal siges at vi havde oplyst boligkontoret om at vi blev generet af vores underboer der kunne komme op og vække os med hamren og dunken på døren og en meget stor mand ville stå og råbe og skrige af mig og forsøge at skubbe sig vej ind i lejligheden. De ville også vente på at de kunne høre os komme ned af trappen og så ville de springe ud og blokkere os vejen ned for at råbe af os. RIGTIG ubehageligt.
Puha det blev lidt af en lang historie
Tror min pointe er at du ikke kan gøre noget ved at du har børn, børn larmer jo og så må folk finde sig i det. Du skal ikke lade dig Kue for meget af dine naboer. Det lyder jo ikke til du bevist blæser dem ud af huset
Anmeld