Alle os der skal ses på søndag !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Oki

Laila siger det også er ok med hende den anden susanne. Da hun ik regner med at blive længe da hendes dreng er lidt syg

Ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

JustAnotherName

Så mangler vi bare at høre fra

Trine + Latifa

Fie + Laura og Amalie

Gitte + Valdemar

og

Tina + Liva

(og Chatarina + tvillingerne, HVIS de altså kommer.....!?)

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

Altså hvis der er mulighed for at sidde i skygge så vil jeg også stemme for legepladsen, specielt fordi der kommer SÅ mange børn.
Alt over 22 grader er bare ikke Tina vejr! Så jeg kommer i bikini ellers krepere jeg Så om vi skal sidde inde eller ude er hip som hap med så høje temperature.... Måske jeg bare skal sidde i bilen med aircon

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

Altså hvis der er mulighed for at sidde i skygge så vil jeg også stemme for legepladsen, specielt fordi der kommer SÅ mange børn.
Alt over 22 grader er bare ikke Tina vejr! Så jeg kommer i bikini ellers krepere jeg Så om vi skal sidde inde eller ude er hip som hap med så høje temperature.... Måske jeg bare skal sidde i bilen med aircon

Og eftersom at Gitte og Valdemar kører sammen med dig, så går jeg ud fra, at I ender samme sted.

Og jeg tror ikke at vi skal satse på Chatarina, da hun ikke har svaret tilbage (jeg har spurgt på PB også, uden at høre nærmere...)

Så er det kun Trine + Latifa og Fie + Laura & Amalie, som vi mangler at få fat på.

Mit umiddelbare indtryk er, at der all-over-the-line er ret stor enighed omkring legepladsen. Så jeg (eller Susanne) får lige sendt en ny adresse rundt til Jer allesammen.

Kaffemaskinen bliver så erstatet med en "NessCafé", da jeg kun har 2 kaffekander, og det nok ikke rækker.

SUSANNE : Du har vel masser af KOLD vand i hanen til os, ikke? 

Jeg glæder mig til at vi ses imorgen, klokken 10:30 ....ny lokation
(adressen sendes lige straks rundt, så alle samles det samme sted )

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

MIN PUNG ER VÆK!!!!!

Jeg skulle her kl 11 ind og hente min lillebror inde i Odense og da jeg tager min taske tjekker jeg som altid at min pung er i.... det er den ikke!!!
Nu har vi brugt den sidste time på at gennemsøge huset. Jeg brugte den sidste gang i går formiddags hvor jeg var oppe at handle....
Både Carsten og jeg har gået den tur jeg gik hjem fra brugsen og nu er han lige gået turen over til Livas dagplejer for at se om den tilfældigvis skulle være der.

Jeg er simpelthen lige ved at vræle... der er jo bare ALT i den pung... Dankort, mit + Livas sygesikringsbevis og ikke mindst KØREKORT!!!

Dvs. hvis den ikke dukker op så kan vi ikke komme imorgen

Vi leder selvfølgelig videre og HÅBER at den pludselig er her et sted...kan bare slet ikke se hvor pokker den skulle være... jeg har sågar rodet køleskab og alle skuffer igennem.

Er der nogle der har Gittes (Grinbidderens) tlf. nr...

Øv øv øv hvor er jeg bare ked af det!!!

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

MIN PUNG ER VÆK!!!!!

Jeg skulle her kl 11 ind og hente min lillebror inde i Odense og da jeg tager min taske tjekker jeg som altid at min pung er i.... det er den ikke!!!
Nu har vi brugt den sidste time på at gennemsøge huset. Jeg brugte den sidste gang i går formiddags hvor jeg var oppe at handle....
Både Carsten og jeg har gået den tur jeg gik hjem fra brugsen og nu er han lige gået turen over til Livas dagplejer for at se om den tilfældigvis skulle være der.

Jeg er simpelthen lige ved at vræle... der er jo bare ALT i den pung... Dankort, mit + Livas sygesikringsbevis og ikke mindst KØREKORT!!!

Dvs. hvis den ikke dukker op så kan vi ikke komme imorgen

Vi leder selvfølgelig videre og HÅBER at den pludselig er her et sted...kan bare slet ikke se hvor pokker den skulle være... jeg har sågar rodet køleskab og alle skuffer igennem.

Er der nogle der har Gittes (Grinbidderens) tlf. nr...

Øv øv øv hvor er jeg bare ked af det!!!

Aaaarrghjjj !!!!! 

Jeg håber satmer at I finder den igen ...med ALT indholdet i endnu!!

Anmeld

10. juli 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Aaaarrghjjj !!!!! 

Jeg håber satmer at I finder den igen ...med ALT indholdet i endnu!!

Jeg har aldrig mistet min pung før så er sgu helt i panik!

Har haft ringet til brugsen som ikke har fundet den, ringet til politiet som ikke har fået den ind... har fået spærret mit dankort...Og hvis den ikke dukker op i weekenden skal jeg så have bestilt nye sygesikringsbevis + kørekort.

Sådan noget BÆ!!!

Anmeld

10. juli 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Så mangler vi bare at høre fra

Trine + Latifa

Fie + Laura og Amalie

Gitte + Valdemar

og

Tina + Liva

(og Chatarina + tvillingerne, HVIS de altså kommer.....!?)

Det er fint med os bare der er skygge, da jeg ikke tåler for meget sol Jeg vil godt tage en kande kaffe med også da jeg ikke er så vild med det der neste kaffe

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

MORJESPERSEN skriver:

Det er fint med os bare der er skygge, da jeg ikke tåler for meget sol Jeg vil godt tage en kande kaffe med også da jeg ikke er så vild med det der neste kaffe

Ok, så tager jeg 2 kander "hjemmelavet kaffe" med i stedet for.
Jeg er heller ikke selv ret pjattet med sådan noget NessCafé -noget. Men i manglen på kander, og da det nok ikke er nemt med kaffemaskine osv..

Anmeld

10. juli 2010

JustAnotherName

SUSANNE

Skal jeg stadig have duge med, eller er der udendørs borde/bænke?

Eller er det meningen at vi selv medbringer tæpper, som vi kan sidde på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.