Alle os der skal ses på søndag !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. juli 2010

JustAnotherName

Vejret er med os - Vejrfolkene lover omkring 31 grader og solskin.
SÅ HUSK LIGE SOLCREME OG BØLLEHAT TIL DE SMÅ !!!!!!    

Jeg laver lige en ny oversigt over alle os der har meldt at vi kommer, og hvad vi hver især medbringer.

Katrine + Bianca på knap 3 år og Celina på 1 år.
medbringer : Kaffe (+ maskine), kander, sukker, smørknive, duge, mm...

Julie + Viktor på knap 2 år og lillesøster i maven.
medbringer : plastik-krus, plast-skeer og pap-tallerkner.

Fie + Amalie og Laura på 1 år.
medbringer : boller og smør.

Tina + Liva på knap 3 år.
medbringer : Ost, saftevand og juice.

Ida + Annika på knap 3 år og Lina på 1 år .
medbringer : kage.

Susanne + Emil på knap 2 år.
medbringer : Lidt "lækkerier" ala grøntsags-snacks og frugt.

Gitte + Valdemar på knap 2 år.
medbringer : Børne-godter ala ostehaps, rosin/figen, kiks.

Trine + Latifa på 1 år.
medbringer : lidt pålæg til bollerne (evt. syltetøj og pålægschokolade)

Laila og Emma på 2½ år.
medbringer : Kage.

Susanne + Lauge på ½ år.
medbringer : boller og smør.

Chatarina + Emma-Sophie og Victoria på 3½ år og lillebror i maven.
medbringer : Lidt (voksen) chokolade til kaffen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

JustAnotherName

Det er oplagt at være udenfor, når nu vejret skulle blive så godt.

Og der er da også bænke udenfor hallen, og mulighed for at ophole sig dér.
Dog har jeg ingen parasoller, og jeg tror ikke at det er meget mulighed for at opholde sig i skygge ....så jeg ved ikke, om det måske næsten kan blive FOR varmt for de mindste?

Uanset hvad - så husk lige solcreme og solhat til børnene.

Susanne har også mulighed for at invitere os alle op i hendes område, hvor vi kan opholde os på en legeplads i stedet for, hvis der er større interesse for det....

ER I IKKE LIGE SØDE, AT KOMME MED EN UDMELDING ALLESAMMEN, HVAD I SYNTES LYDER BEDST ?!?

For hvis der er mest stemning for, at være på legeplads, så skal vi have en ny adresse at køre til - Det er stadig i Randers-området!

Ellers bliver det som først aftalt (i Romalt), hvor der ikke som sådan er nogen legeplads lige udenfor hallen (der er en fodboldbane), men dog er mulighed for at sætte os udenfor og/eller blive indenfor ......måske det ligefrem er mere køligt inde jo.

HVAD ER DER MEST STEMNING FOR ???   HVAD VIL I HELST ???

Anmeld

9. juli 2010

Ida.

Vejrudsigten siger:

Søndag:
Først tørt med nogen eller en del sol, men i løbet af dagen regn- eller tordenbyger vestfra. Temp. op mellem 23 og 28 grader, stedvis op til ca. 30 grader. Let til frisk vind fra sydøst, som drejer til sydvest. Om natten mest tørt og ret klart vejr. Temp. ned mellem 13 og 18 grader, efterhånden ret svag vind omkring nordvest.

Tordenbygerne er mit eneste "hmmm"...for jeg er helt klart mest til LEGEPLADS!! Men hvis det bliver bygevejr er det jo fedest at kunne krybe i læ! Så spørgsmålet er, hvornår det bliver "i løbet af dagen"...men altså mine unger elsker elsker ELSKER at være ude og en legeplads med en masse andre unger ville være et kæmpehit, især hvis vejret er godt!

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Vejrudsigten siger:

Søndag:
Først tørt med nogen eller en del sol, men i løbet af dagen regn- eller tordenbyger vestfra. Temp. op mellem 23 og 28 grader, stedvis op til ca. 30 grader. Let til frisk vind fra sydøst, som drejer til sydvest. Om natten mest tørt og ret klart vejr. Temp. ned mellem 13 og 18 grader, efterhånden ret svag vind omkring nordvest.

Tordenbygerne er mit eneste "hmmm"...for jeg er helt klart mest til LEGEPLADS!! Men hvis det bliver bygevejr er det jo fedest at kunne krybe i læ! Så spørgsmålet er, hvornår det bliver "i løbet af dagen"...men altså mine unger elsker elsker ELSKER at være ude og en legeplads med en masse andre unger ville være et kæmpehit, især hvis vejret er godt!

Så du stemmer for legeplads ?!? 

Anmeld

9. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Så du stemmer for legeplads ?!? 

Ja det tror jeg for mon ikke, vi kører derfra før det bliver "op af dagen" ift. det tordenvejr!?

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Jeg er helt neutral.

Hvis I kommer hertil Romalt, så "står jeg jo for det", og vil gøre mit til at gøre alle glade, hvad enten vi skal være inde eller ude. Det må jo gøres som det bedst kan.

Men ender vi på legeplads, så er det ikke mere bøvlet for mig af dén grund. Og mine børn elsker også at opholde sig udenfor.

Og HVIS alle på listen kommer (jeg mangler lige et endeligt svar fra Chatarina), så kommer der FEMTEN BØRN! ......Og de vil da elske det! ......Men det kræver selvfølgelig, at det ikke giver sig til at regne.
Og så ville det være dejligt, hvis der OGSÅ er mulighed for at opholde sig i skygge, hvis nu det bliver for varmt for de små (nogle af dem skal jo nok også sove lidt i barnevogn, mm)

Men jeg lader beslutningen være helt op til flertallet.
Så jeg håber på at alle der kommer, vil melde ud med, hvad de helst vil....

Anmeld

9. juli 2010

Jules

Altså legeplads ville da være skønt...

Meeeeen... Hvis jeg skal sidde og stege udenfor en del timer...Puh ha... Det er jeg godt nok ikke spor god til.... Så håber jeg der er lidt skygge.... ellers blir jeg nok ikke alt for langtid...  Men nu må vi se....

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Så Ida og Julie stemmer indtil videre for legeplads...! 

Anmeld

9. juli 2010

Vingummien

Bor lige ved siden af, så vi kan gå ind hvis det er, og der er skygge og bænke osv. Og vi kan tage tæpper med ned også.

Anmeld

9. juli 2010

JustAnotherName

Jeg håber at ALLE tilmeldte lige skriver herinde.
Også lige som et bevis for, at alle har læst dette.....?!

HVIS vi ender med at flytte det til legeplads, så kommer der lige en PB med en adresse. Så alle skal nok få besked.
Men det VILLE da være træls, hvis vi flytter det, og der så er et par stykker, som ikke har tjekket baby.dk i mellemtiden, og derfor tropper op ude i Romalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.