14 dage overtid ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2010

Svei

Begyndende overgangsalder måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2010

Kamelia

Muffi . skriver:

Jeg tænkte faktisk selv på det kunne være hyggeligt at finde en dag de kunne lege   Årh stakkels lille mand også ,,    Nu burde de blive raske med det gode vejr .. Man bliver vildt underlig af at mangle sin søvn   Hvornår begyndte din pige at sove hver nat ???  

Vi har ferie 14 dage endnu! Det er godt nok hedt i dag!!!

Den mellemste tog et flip på et år!!!!! Ja det var hårdt, ca fra hun var 1 til hun blev 2 år!! Jeg tror jeg lignede et lig i det år!!!

Lige nu kan det jo være varmen der driller ham, for det er da gyseligt om natten.

Håber snart han sover bedre!

Knus Kamelia

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Kamelia skriver:

Vi har ferie 14 dage endnu! Det er godt nok hedt i dag!!!

Den mellemste tog et flip på et år!!!!! Ja det var hårdt, ca fra hun var 1 til hun blev 2 år!! Jeg tror jeg lignede et lig i det år!!!

Lige nu kan det jo være varmen der driller ham, for det er da gyseligt om natten.

Håber snart han sover bedre!

Knus Kamelia

uhh vi har også 14 dage nu   Skriv hvis du har tid til at ses ..  Håber sørme også snart han sover , kan ikke vente til han er 2 år

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Mon vi kommer i samme mødregruppe igen ha ha det kan vist nåes endnu 

Hi hi meget morsomt søde Diana

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Begyndende overgangsalder måske?

Det har jeg faktisk selv overvejet , min mors var nærmest overstået da hun blev 40

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Hi hi meget morsomt søde Diana

Anmeld

10. juli 2010

Sujan

Hej.. Startede på mini p for 4 år siden.. Havde de første to menstruationer som jeg plejer og resten a tiden jeg tog dem fik jeg overhovedet ingen mens i 3 år.. Min læge sagde det var helt normalt... (stoppede med dem for et år siden da vi startede med at prøve at blive gravid)

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Sujan skriver:

Hej.. Startede på mini p for 4 år siden.. Havde de første to menstruationer som jeg plejer og resten a tiden jeg tog dem fik jeg overhovedet ingen mens i 3 år.. Min læge sagde det var helt normalt... (stoppede med dem for et år siden da vi startede med at prøve at blive gravid)

Det lyder vildt men dejligt   Jeg har taget mini p en del år og har aldrig oplevet det før ,, men som Yrsa skriver har jeg selv en mistanke om begyndende overgangsalder

Anmeld

10. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Det har jeg faktisk selv overvejet , min mors var nærmest overstået da hun blev 40

Ja, der er jo nogle som kommer i det tidligt...måske du lige skulle tage til lægen, tror du ikke han kan tage prøver for om det kan være det...

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Yrsa skriver:

Ja, der er jo nogle som kommer i det tidligt...måske du lige skulle tage til lægen, tror du ikke han kan tage prøver for om det kan være det...

Hvis ikke jeg har fået det om 1 uges tid vil de tage prøver for graviditet og blodprøver , også for evt overgangsalder   Morsomt hvis jeg er begyndt ,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.