14 dage overtid ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

Lady Marion <3

Miia90 skriver:

hva er det for nogen piller ?

Mini P er en slags p piller uden så meget hormon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Tynen

Jeg har prøvet at min mens pludselig hoppede en måned over.
Den havde ellers været præcis efter min første fødsel.
Men pludselig skippede jeg åbenbart en måned, og den dukkede op til "normal tid" måneden efter.

Det skulle efter sigende være meget normalt at prøve, men hold da op hvor nåede jeg at få sved på panden (Samt indbalt kvalme, ømme bryster, overdreven træthed osv.) mange gange i løbet af den måned

Anmeld

10. juli 2010

Kamelia

Muffi . skriver:

Hjælp , jeg er 14 dage over tid ca , har testet 3 gange , 2 gange selv og 1 gang ved lægen ,, Alle negative , lægen sagde jeg skulle teste igen om 14 dage hvis mens stadig ikke var kommet Min mens plejer altid at komme til tiden og jeg spiser mini p ...  Nogle der har prøvet det ???  Puha er lidt nervøs ..

Uhhh Tanja, een mere?????

Jeg tror faktisk at det er meget normalt at man kun bløder lidt eller ikke bløder med mini-piller.

Hvad er der med Ham Alexander siden han ikke vil sove??

Knus

Kamelia 

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Jeg har prøvet at gå 20 dage over og springe en måned over uden at være gravid. 

Knus Di. 

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Tynen skriver:

Jeg har prøvet at min mens pludselig hoppede en måned over.
Den havde ellers været præcis efter min første fødsel.
Men pludselig skippede jeg åbenbart en måned, og den dukkede op til "normal tid" måneden efter.

Det skulle efter sigende være meget normalt at prøve, men hold da op hvor nåede jeg at få sved på panden (Samt indbalt kvalme, ømme bryster, overdreven træthed osv.) mange gange i løbet af den måned

He he godt at høre   Har det præcis som du beskriver

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Kamelia skriver:

Uhhh Tanja, een mere?????

Jeg tror faktisk at det er meget normalt at man kun bløder lidt eller ikke bløder med mini-piller.

Hvad er der med Ham Alexander siden han ikke vil sove??

Knus

Kamelia 

Hej søde altsåå   Længe siden   Går det godt   Jeg håber ikke jeg står i sådan en situation for ville aldrig kunne vælge en graviditet fra   Aner ikke hvad der er årsag til min Alexander sover så skidt ,, nogle nætter sover han 12 timer i træk andre nætter er han vågen hver time nærmest   Han har fået dræn i som fungerer fint så aner det ikke

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg har prøvet at gå 20 dage over og springe en måned over uden at være gravid. 

Knus Di. 

Håber snart den kommer

Anmeld

10. juli 2010

Kamelia

Muffi . skriver:

Hej søde altsåå   Længe siden   Går det godt   Jeg håber ikke jeg står i sådan en situation for ville aldrig kunne vælge en graviditet fra   Aner ikke hvad der er årsag til min Alexander sover så skidt ,, nogle nætter sover han 12 timer i træk andre nætter er han vågen hver time nærmest   Han har fået dræn i som fungerer fint så aner det ikke

Jaaaa aaalt for længe siden! Skal vi ikke snart have de to navnebrødre til at lege sammen??

Vi har det fint, men det har været hårdt i en længere periode. Min Alexander har været hårdt ramt af mellemøre betændelser og har fået dræn i begge ører. Vi håber virkelig på ro nu. Samtidig driller hans astmatiske bronkitis også on off hele tiden! Stakkels lille mand!!

Han vågner maks et par gange om natten, men de fleste nætter sover han igennem. Gad vide hvad der driller din lille mand??

Åhhh husker min nr 2 hun var gyselig om natten, men det var hver nat!!! Mellem 2-4 gange i timen!!! Man bliver sgi lidt mystisk uden ordentlig søvn!

knus Kamelia

Anmeld

10. juli 2010

Lady Marion <3

Kamelia skriver:

Jaaaa aaalt for længe siden! Skal vi ikke snart have de to navnebrødre til at lege sammen??

Vi har det fint, men det har været hårdt i en længere periode. Min Alexander har været hårdt ramt af mellemøre betændelser og har fået dræn i begge ører. Vi håber virkelig på ro nu. Samtidig driller hans astmatiske bronkitis også on off hele tiden! Stakkels lille mand!!

Han vågner maks et par gange om natten, men de fleste nætter sover han igennem. Gad vide hvad der driller din lille mand??

Åhhh husker min nr 2 hun var gyselig om natten, men det var hver nat!!! Mellem 2-4 gange i timen!!! Man bliver sgi lidt mystisk uden ordentlig søvn!

knus Kamelia

Jeg tænkte faktisk selv på det kunne være hyggeligt at finde en dag de kunne lege   Årh stakkels lille mand også ,,    Nu burde de blive raske med det gode vejr .. Man bliver vildt underlig af at mangle sin søvn   Hvornår begyndte din pige at sove hver nat ???  

Anmeld

10. juli 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Håber snart den kommer

Mon vi kommer i samme mødregruppe igen ha ha det kan vist nåes endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.