Kvinders 8ugers undersøgelse - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

N&J

Malene84 skriver:

hej piger,

jeg var til undersøgelsen igår, men undrer mig meget over det der foregik - eller mangel på samme!!! Hun undersøgte om det så fint ud, og om jeg knunne knibe sammen  jeg troede man skulle vejes, få taget blodtryk - tale om hvordan det går osv.

Hvad foregik der til jeres undersøgelse?

Fik tjekket det samme, men da jeg var sprækket så meget som man nu spække kan, og var blevet opereret for det, efterspurgte jeg selv yderlig opfølgning, da jeg kunne mærke det ikke var som før, jeg fik en henvisning til en fys og gik der 5-6 gange og fik styr på det igen, og det er jeg taknemmelig for, men havde jeg ikke insisteret havde jeg ikke fået nogen henvisning, hun mente nemlig (lægen) at alt så fint ud.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Muffinmus

fik bare tjekket understellet og samtidigt tog hun lige en livmoderhalskræft prøve..når hun nu var i gang. -ellers snakkede vi kun prævention.

Anmeld

10. juli 2010

sofie85

dorthemus skriver:

Undskyld jeg blander mig, men det er 8 ugers undersøgelsen EFTER fødslen

Hehe okay, så forstår jeg bedre...

føler mig lidt flov nu

Anmeld

10. juli 2010

L-Mortil3

Jeg skulle overhovedet ikke til 8 ugers tjek, hun spurgte bare i telefonen om jeg havde det godt, kunne holde mig til tissetræng, og om vi havde dyrket sex...

Så SLET ingen undersøgelse her

Anmeld

10. juli 2010

MariaJ

MariaE skriver:

fik bare tjekket understellet og samtidigt tog hun lige en livmoderhalskræft prøve..når hun nu var i gang. -ellers snakkede vi kun prævention.

Præcis samme her. Jeg var først til den i går (efter 10 uger) fordi lægen havde haft ferie.

Anmeld

10. juli 2010

dorthemus

sofie85 skriver:

Hehe okay, så forstår jeg bedre...

føler mig lidt flov nu

Ha ha nej det skal du da ikke være flov over

Anmeld

10. juli 2010

TineA

Marge skriver:

Vi ordnede den over telefonen Min læge spurgte bare om jeg nogen problemer med noget, hvilket jeg ikke havde, og så var det ligesom det? Hmm..

Det lyder godt nok ... Uprofessionelt!?

Anmeld

10. juli 2010

Corn

Malene84 skriver:

hej piger,

jeg var til undersøgelsen igår, men undrer mig meget over det der foregik - eller mangel på samme!!! Hun undersøgte om det så fint ud, og om jeg knunne knibe sammen  jeg troede man skulle vejes, få taget blodtryk - tale om hvordan det går osv.

Hvad foregik der til jeres undersøgelse?

Sådan husker jeg også 8 ugers us da jeg havde fået de store...

Knib og ud af døren... ...

Ej der var så vist også lidt snak om prævention, men ellers ikke noget videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.